Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een stabiele grote werkgever gaan wij op zoek naar een enthousiaste medewerker voor de orderverwerking.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het verwerken van diverse soorten orders en het onderhouden van contact met verschillende collega's binnen de afdeling. Je zult werken binnen een dynamische omgeving waarin nauwkeurigheid, communicatie en efficiëntie centraal staan.
Taken:
- Verwerken van orders in SAP voor de volgende segmentaties en afdelingen
- Aanmaken van orders op basis van klantaanvragen en bedrijfsvereisten
- Invoeren van klantgegevens, product- of service-informatie, aantallen, data en andere relevante gegevens
- Snelle opvolging van klachten van klanten, zoals defecte producten, kwaliteitsproblemen, beschadigde goederen of verkeerd geleverde items
- Initiëren van nieuwe orders voor urgente vervangingen
- Effectieve communicatie met interne afdelingen en klanten over de voortgang van vervangingsorders
- Zorgvuldige documentatie van klachten en acties voor rapportage en verbetering
- Correcties in orders om te zorgen voor nauwkeurigheid en klanttevredenheid
- Bijwerken van klantinformatie, voorraadbeheer, prijsaanpassingen en administratieve correcties
- Verwerken van zelf facturerende facturen voor transport
- Bijhouden en beheren van niet opgehaalde goederen
- Beheren van dagelijkse Excel-lijsten van uitstaande orders
Qui cherchons-nous ?
- Goede kennis van de Nederlandse taal
- Basiskennis Engels, Frans is mooi meegenomen
- IT-vaardigheden, waaronder kennis van SAP is een pluspunt maar geen must
- Bekendheid met Microsoft Office, met geavanceerde Excel-vaardigheden
- Ervaring met Visio, SharePoint en OneDrive is mooi meegenomen
Que proposons-nous ?
- Een filevrije job
- Een fulltime aanbieding in een dynamisch en internationaal bedrijf
- Een aantrekkelijk salarispakket
- Extralegale voordelen zoals een groeps- en hospitalisatieverzekering
- Maaltijdcheques
- Mogelijkheid om een fiets te leasen
- Veel ruimte voor eigen initiatief
- Flexibele uren zijn bespreekbaar
- Een goede work-life balance
- Teambuildings en bedrijfsevents
- De kans om bij te leren en door te groeien
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.