Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

HR - OFFICER

Watou

Fixe - Temps Partiel

Employé

Fonction

  • Personeelsadministratie: Je beheert de volledige HR-administratie van A tot Z.

  • Loonverwerking: Je zorgt samen met het sociaal secretariaat voor een correcte en tijdige loonverwerking.

  • Sociale wetgeving: Je volgt de sociale wetgeving op de voet en vertaalt dit naar heldere adviezen voor onze interne stakeholders.

  • HR-rapportering: Je genereert en analyseert HR-data uit diverse systemen en vertaalt dit naar bruikbare inzichten.

  • Rekrutering & selectie: Je ondersteunt actief het rekruteringsproces : opstellen van vacatures, CV-screening & contactpersoon voor de sollicitanten.

  • Externe contacten: Je onderhoudt vlot en professioneel contact met het sociaal secretariaat, interimkantoren en andere partners.

  • HR-projecten: Je neemt een actieve rol op in diverse HR-projecten zoals het optimaliseren van HR-software, automatiseren van processen, en het inzetten van data & analytics.

  • Allround ondersteuning: Je biedt ondersteuning aan de HR Consultant bij dagelijkse taken en ad hoc uitdagingen.

Qui cherchons-nous ?

Je bent een gedreven professional die structuur en nauwkeurigheid combineert met een sterke people focus. Verder beschik je over:

  • Een bachelor- of masterdiploma in een HR-gerelateerde richting;

  • Minstens 3 jaar relevante ervaring in een brede HR-rol, bij voorkeur binnen een productie-omgeving;

  • Een stevige kennis van sociale wetgeving;

  • Een oog voor detail en een sterk gevoel voor administratieve nauwkeurigheid;

  • De vaardigheid om taken te prioriteren en zelfstandig te werken, ook in een dynamische context;

  • Een hands-on, proactieve mindset en een integere werkstijl;

  • De drive om jezelf voortdurend bij te scholen en up-to-date te blijven binnen jouw vakgebied.

Que proposons-nous ?

  • Vast contract;

  • Deeltijds 3/5 of 4/5 tewerkstelling;

  • Aantrekkelijk verloningspakket met tal van extralegale voordelen;

  • De kans om je professioneel te ontwikkelen en ervaring op te doen in een stabiele en dynamische organisatie;

  • Goede work-life balans;

  • Goed bereikbare, filevrije werkomgeving;

  • Familiale bedrijfscultuur met tal van teamactiviteiten & attenties.

Compétences liées à la fonction

  • Conduire une politique de ressources humaines
  • Piloter des opérations liées à la gestion des emplois et des compétences
  • Définir des besoins en ressources humaines
  • Définir des besoins en formation
  • Réaliser la gestion des carrières
  • Superviser les recrutements
  • Piloter un programme ou un plan de formation
  • Organiser une revue du personnel
  • Superviser la gestion administrative du personnel
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969