Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij een pietje-precies met een passie voor administratie?
Wil je deeltijds werken in een gezellige, familiale omgeving en toch variatie in je job? Dan is dit jouw kans om mee te groeien met een warme bakkerij met naam en faam in de regio.
Wat ga je doen?
Als administratief medewerker ben jij de steunpilaar achter de schermen. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt en geen detail over het hoofd wordt gezien. Concreet betekent dit:
-
prijzen controleren en corrigeren waar nodig
-
fiches opmaken voor de bakkerijen
-
facturen inboeken en opvolgen
-
diverse administratieve taken die jouw werkdag afwisselend maken
Qui cherchons-nous ?
We zijn op zoek naar iemand die graag de handen uit de mouwen steekt en structuur brengt.
-
Je hebt bij voorkeur een diploma in administratie, secretariaat of handel (of gelijkwaardig door ervaring)
-
Noties boekhouden zijn een plus
-
Je werkt zelfstandig, ordelijk en gestructureerd
-
Je bent stressbestendig en communicatief sterk
-
Schoolverlater met goesting? Welkom!
-
Ervaren profiel? Dan zijn extra taken zeker bespreekbaar
-
Goede pc-skills en een uitstekende kennis van de Nederlandse taal zijn onmisbaar
- Ben je beschikbaar in de schoolvakanties/bouwverlof? Ideaal!
Klaar om erin te bijten?
Solliciteer vandaag nog en word onze nieuwe administratieve kracht.
Let’s do(ugh) this!
Que proposons-nous ?
Met deze voordelen is jouw broodje alvast gebakken:
-
vast contract na geslaagde interimperiode
-
een warme en familiale werkomgeving in een groeiend bedrijf
-
van parttime tot 4/5 (op vrijdag werken is een MUST)
-
een mooie work-life balance dankzij daguren
Compétences liées à la fonction
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Archiver des documents de référence
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.