Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratief bediende

Hamme

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een bedrijf in Hamme dat zich bezig houdt met het sorteren en recycleren van bouwafval, is Konvert Interim op zoek naar een administratief bediende . 

Een greep uit jouw takenpakket:

Als allround administratief bediende zal je hoofdzakelijk ondersteunend werken voor de plannings- en facturatiedienst.

Dankzij jouw correcte ingave van orders zorg je ervoor dat onze planning en facturatie vlekkeloos verloopt.

Klanten kunnen bij jou terecht om op allerhande vragen een snel en correct antwoord te krijgen.

Ook de weegbrug behoort tot je takenpakket waarbij je ervoor zorgt dat alle in- en uitgaande vrachten correct geregistreerd worden.

Qui cherchons-nous ?

    • Je bent een krak in administratief werk
    • Klantgericht zijn is je tweede natuur
    • Je bent communicatief sterk, zowel telefonisch als per mail
    • Je bent zeer punctueel en haalt je voldoening uit perfect werk afleveren
    • Je speelt graag kort op de bal: telefoons en mails beantwoord je snel
    • Je bent flexibel en past je eenvoudig aan nieuwe situaties aan
    • Je beschikt over goede organisatorische vaardigheden
    • Je kan goed om met druk en deadlines
    • Je drukt je mondeling en schriftelijk vloeiend uit in het Nederlands met basisnoties Frans/ Engels.
    • Je kent je weg in Windows, Word & Excel en kan vlot typen.
    • Je beschikt over voldoende maturiteit om zelfstandig te kunnen werken.

Que proposons-nous ?

  • Bespreekbaar afhankelijk van ervaring: tussen € 2600 en € 2900
  • Maaltijdcheques van € 8
  • Ecocheques van €250 per jaar.
  • Bedrijfswagen met tankkaart na 3 maanden in dienst + positieve evaluatie
  • 13de maand.
  • 20 vakantiedagen + 12 ADV dagen + 3 sectordagen vrij op te nemen.
  • 39u per week werken.
  • Fijne activiteiten samen met de collega’s.

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969