Terre, mer, environnement et protection de la nature

Enregistrer l'offre

Helpdeskmedewerker met hart voor landbouw & gezondheid

Torhout

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ben jij een geboren probleemoplosser met een passie voor klantgericht werken? Wil je bijdragen aan een gezonde en transparante landbouwsector? Dan hebben wij dé job voor jou!

Voor een organisatie die zich inzet voor de identificatie, registratie en gezondheidsopvolging van landbouwdieren, zoeken wij een enthousiaste Helpdeskmedewerker. Deze organisatie ondersteunt veehouders en dierenartsen met advies, monitoring en laboratoriumonderzoek — en speelt zo een sleutelrol in voedselveiligheid.

💬 Wat ga je doen?

Als eerste aanspreekpunt van onze servicedesk ben jij de stem en het gezicht van onze organisatie. Je helpt veehouders, transporteurs en dierenartsen verder via telefoon en mail. Jij:

  • Luistert actief en denkt mee in oplossingen;
  • Opent en verwerkt dossiers volgens duidelijke procedures;
  • Volgt gemaakte afspraken op tot het dossier volledig is afgehandeld;
  • Deelt waardevolle inzichten uit gesprekken met je collega’s;
  • Informeert klanten over geplande activiteiten en evenementen.

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt een bachelor (korte type) of gelijkwaardige ervaring;
  • Affiniteit met de landbouwsector
  • Je bent communicatief sterk, klantgericht en denkt in oplossingen;
  • Je werkt graag in team en neemt initiatief;
  • Je bent vlot met IT-toepassingen.

Que proposons-nous ?

  • Een betekenisvolle job met maatschappelijke impact: jij draagt bij aan de traceerbaarheid van dierlijke producten en de gezondheid van landbouwdieren;
  • Afwisselend werk met ruimte voor zelfstandigheid en persoonlijke groei;
  • Interne opleiding op maat en reële doorgroeimogelijkheden;
  • Een competitief loon aangevuld met een uitgebreid pakket extralegale voordelen;
  • Een voltijds interimcontract met uitzicht op een vaste aanstelling.

Compétences liées à la fonction

  • Orienter le client et transférer son appel vers l'interlocuteur approprié (technicien, commercial, chargé de clientèle, ...)
  • Contacter les clients, les prospects et présenter les produits et les services de l'entreprise (nouveaux produits, ventes additionnelles, ...)
  • Renseigner le support de suivi de l'appel sur informatique
  • Présenter ou identifier l'objet de l'appel (commande, vente, information, réclamation, assistance, ...)
  • Renseigner le client sur les caractéristiques des produits et le conseiller dans son choix
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969