Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij organisatorisch ingesteld en kan je alles administratief in goede banen leiden? Schrikken verantwoordelijkheden jou niet af? Dan is dit jouw droomjob!
Voor een succesvolle speler in de automotive sector, zijn we op zoek naar een enthousiaste administratief bediende aankoop!
Jouw takenpakket:
Als aankoper ben je verantwoordelijk voor het volledige beheer van een aantal toegewezen leveranciers:
- Je behandelt prijsaanvragen vanuit de verkoopafdeling
- Je staat in voor dagelijkse bestellingen,
- Je behandelt orderbevestigingen en volgt wachttijden op
- Je maakt en volgt claims op
- Je controleert aankoopfacturen
Als aankoper ondersteun je de magazijnwerking en artikelbeheer:
- Je creëert artikelreferenties en maakt stocklijsten.
- Als aankoper vorm je een tussenschakel tussen leveranciers, verkoopteam onderdelen en het magazijn:
- Je verzekert een vlotte doorstroming van relevante informatie binnen het aankoopteam
- Je zorgt voor terugkoppeling naar het team verkoop onderdelen en het magazijn
- Je voert aankoopgesprekken en onderhoudt goede contacten met de toegewezen leveranciers.
Qui cherchons-nous ?
- Je beschikt minstens over een bachelor opleiding.
- Je spreekt Nederlands en Engels. Duits en Frans zien we als een pluspunt.
- Je bent communicatief en administratief sterk.
- Je bent punctueel en hebt inzicht in de aankoopprocessen.
- Je bent vlot in het samenwerken met anderen.
- Je bent flexibel en denkt oplossingsgericht.
- Je bent PC vaardig, vooral met excel en ERP systeem.
Que proposons-nous ?
- Je komt terecht in een groeiende familiale onderneming, met een sterk professioneel team, waarbij flexibiliteit en klantgerichtheid voorop staan.
- Voltijdse functie in een 40- week met 32 betaalde vrije dagen.
- Sterke verloning met tal van extralegale voordelen, gekoppeld aan functie en ervaring.
- Een doorgedreven interne opleiding wordt voorzien.
- Mogelijkheid tot sport en ontspanning op het bedrijf. (fitness, recreatie, maaltijden op de firma)
- Leuke groepsactiviteiten en feestcomité aanwezig.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.