Enregistrer l'offre
Fonction
Als administratief medewerker ondersteun je op allerlei domeinen de immobiliënverantwoordelijke in het ‘gebouwen- en infrastructuurbeheer’ en ondersteun je de boekhouder in zijn dagelijkse administratie.
Zo behoren volgende taken tot jouw pakket
- Facility:
- Beheer van de mailbox van de dienst ‘facilities’
- Plannen/regelen van facilitaire interventies
- Aanvragen van offertes
- Factuurcontrole van o.a. uitgevoerde werken, nutsmaatschappijen, ...
- Opvolging van allerlei administratieve formaliteiten met betrekking tot gebouwen en het onderhoud ervan
- Boekhouding:
- Administratieve ondersteuning van de boekhouding
- Beheer mailbox inkomende facturen
- Afdrukken, controleren & inscannen facturen; deze klaarmaken voor betaling
- Opvolging van allerlei administratieve formaliteiten
Qui cherchons-nous ?
Je beschikt over een bachelor diploma (of gelijkwaardig door ervaring) en hebt bij voorkeur enige affiniteit met immobiliën, facilities, boekhouding, …
Je bent sterk in administratie, weet van aanpakken en hebt een goede computerkennis.
Je communiceert vlot in Nederlands en Frans, zowel schriftelijk als mondeling.
Que proposons-nous ?
Een tijdelijke, gevarieerde functie in een stabiele Belgische familieonderneming met plaats van tewerkstelling te Kortrijk. .
- We bieden je stabiliteit, collegialiteit en genoeg persoonlijke tijd om te leren en te groeien. Je krijgt van ons vertrouwen om je eigen stempel te zetten.
- Je ontvangt een marktconform loon in verhouding tot jouw ervaring en opleidingsniveau
- 20 vakantiedagen + 12 dagen inhaalrust per jaar
- Maaltijdcheques en ecocheques
- Thuiswerkdagen
- Laptop
Compétences liées à la fonction
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.