Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij de ervaren accountant die cijfers tot leven brengt en strategisch inzicht koppelt aan financiële precisie? Dan ben jij dé persoon die we zoeken!
Voor onze klant zijn we op zoek naar een boekhoudkundige professional die een breed takenpakket op zich wil nemen.
Wat je mag verwachten:
- Je zal facturen registreren.
- Uitvoeren van 3-way matching (PO-GR-FACTUUR).
- Je staat in contact met de leveranciers en zal ook de betalingen voorbereiden.
- Zelfstandig opstellen en indienen van btw-aangiftes, IC-aangiftes, Intrastat en btw-listingen.
- Je zal meewerken aan de maandafsluitingen.
- De jaarrekening opstellen en de bijhorende documentatie voor de raad van bestuur.
- Het jaarlijkse auditdossier voorbereiden samen met een supervisor.
- ICO-reconciliatie en reconciliatie van grootboekrekeningen (GL-rekeningen).
Qui cherchons-nous ?
Wie ben jij?
- Je hebt een Bachelor of Master in een Economische richting, of gelijkwaardig door ervaring.
- Je hebt al stevige ervaring in de sector.
- Ervaring in een internationale omgeving is een plus.
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal.
- Je kan goed zelfstandig werken en beschikt over analytische vaardigheden.
- Je bent flexibel bij de maand- en kwartaalafsluitingen.
- Kennis van JD Edwards/SAP is een voordeel en ook MS Office software heb je goed onder de knie.
Klinkt goed? Solliciteer dan snel via diest.interim@konvert.be!
Que proposons-nous ?
Wat bieden wij jou:
- Je wordt tewerkgesteld in een familiaal bedrijf in internationale context.
- Werken in een filevrije omgeving.
- Voltijdse tewerkstelling.
- Het recht om ADV-dagen op te bouwen.
- Compensatie en voordelen in verhouding tot jouw verantwoordelijkheden en ervaring.
- Voordelen zoals maaltijdcheques, eco-cheques, geschenkcheques, groepsverzekering, etc., aangevuld met een interessante verlofregeling.
- Een uitgebreide opleiding en begeleiding in een informele en open werksfeer.
Compétences liées à la fonction
- Elaborer les documents commerciaux et réaliser les opérations liées au recouvrement avec le suivi des paiements, la relance des impayés
- Effectuer les recherches documentaires en lien avec l'activité de la structure ou du service et les transmettre ou les archiver
- Saisir et mettre en forme les documents, les transmettre et les classer
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Effectuer l'accueil téléphonique et la réception des clients et les renseigner ou les orienter
- Saisir les données de comptabilité générale et enregistrer les écritures comptables
- Effectuer le tri, la distribution, l'affranchissement, l'enregistrement du courrier et la gestion des messages électroniques
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.