Transport et logistique

Enregistrer l'offre

Administratief Bediende Inkoop

Tirlemont

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ben jij een administratieve topper met een talent voor organisatie en communicatie? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team in een groeiend internationaal bedrijf? Dan is deze functie perfect voor jou!

Wij zijn op zoek naar een nauwkeurige en zelfstandige administratief bediende voor onze inkoop afdeling. In deze rol speel je een cruciale rol bij de administratieve verwerken en afhandeling van de inkomende

leveranciersbestellingen voor verzending of eigen magazijnverwerking.

Je staat in contact met de leveranciers betreffende follow-up bij eventuele problemen.

Als jij een kei bent in plannen, organiseren en communiceren, dan nodigen we je uit om te solliciteren en deel uit te maken van dit enthousiaste team!

 

 

Qui cherchons-nous ?

Jouw kwaliteiten:

Je hebt een technische automotive kennis.

Je beschikt over een diploma middelbaar onderwijs.

Goede kennis van de Nederlandse taal.

Je bent administratief sterk.

Je kan gestructureerd, nauwkeurig en zelfstandig werken.

Je bent sociaalvaardig en probleemoplossend ingesteld.

Goede kennis MS office.

Kennis AS400 is een pluspunt.

Que proposons-nous ?

Ons aanbod:

Een voltijdse job in een groeiend bedrijf.

Uurrooster:

Maandag: 7u tot 15u30

Dinsdag tem donderdag: 6u45 tot 15u30

Vrijdag: 6u45 tot 13u30

Een vast contract na een geslaagde interimperiode.

Maaltijdcheques bij vast contract.

Fietsvergoeding. Eco-cheques.

Je kan verder leren van de ervaren collega's die je mee op sleeptouw zullen nemen.

Je gaat deel uitmaken van een team van ongeveer 3 mensen.

Compétences liées à la fonction

  • Définir ou participer à la définition de la stratégie logistique d'une structure et à sa déclinaison
  • Concevoir les outils de pilotage des services achats, approvisionnements, expéditions et des sites (plate-formes, entrepôts, ...)
  • Réaliser une étude de faisabilité d'un projet logistique d'organisation/réorganisation de site (magasin, entrepôt, plate-forme, ...) ou de service (approvisionnements, achats, transport, ...)
  • Organiser et synchroniser les activités logistiques selon les besoins du client et les contraintes du fournisseur
  • Organiser et mettre en place les modalités d'acheminement des produits et en contrôler la réalisation
  • Suivre la mise en place et la réalisation des plans d'action logistiques et contrôler la conformité d'application
  • Négocier un contrat
  • Déterminer les mesures correctives du circuit d'acheminement des produits en cas de dysfonctionnements
  • Organiser et coordonner le circuit des informations et instructions de fonctionnement de la structure
  • Elaborer et mettre en place les schémas d'organisation de l'activité logistique d'une structure (règles, modes opératoires, ...)
  • Définir et suivre le budget d'une structure
  • Coordonner l'activité d'une équipe ou diriger une structure
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969