Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Allround administratief bediende autosector

Tessenderlo

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een autogarage in de regio Tessenderlo zijn wij op zoek naar administratieve medewerker met een veelzijdig profiel.

Jouw takenpakket omvat de voorbereiding van de verkoop op het wagenpark, waarbij je verantwoordelijk bent voor diverse administratieve werkzaamheden die zowel betrekking hebben op het bedrijf zelf als op particulieren. Dit omvat het correct en efficiënt verwerken van documentatie, het bijhouden van voorraden, en het coördineren van de administratieve processen rondom de verkoop van voertuigen. Daarnaast zorgt u voor een vlotte afhandeling van alle administratieve aspecten, zowel voor interne als externe klanten, om een soepele verkoopervaring te waarborgen.

Jouw profiel:

  • Je bent een administratieve duizendpoot met een goede kennis van het Office-pakket.
  • Je beschikt over een geldig rijbewijs B, wat noodzakelijk is voor de functie (Dit voor verplaatsingen naar de keuring).
  • Je beheerst de talen Nederlands en basis Frans en Engels, dit om te kunnen communiceren naar de binnenkomende klanten toe.
  • Ervaring in de autosector is een pluspunt, maar geen vereiste.
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en bent niet bang om je mouwen op te steken en verschillende taken aan te pakken.
  • Je bent flexibel ingesteld ten aanzien van je takenpakket en kunt je makkelijk aanpassen aan wisselende werkzaamheden.

We zoeken een dynamisch persoon die het juiste evenwicht kan vinden tussen administratieve taken en praktische ondersteuning binnen ons bedrijf.

Je werkt van 8.15h tot 12h en van 13h tot 17h, op vrijdag heb je gedaan om 16.45h

 

 

Qui cherchons-nous ?

Goed met klanten kunnen omgaan

Que proposons-nous ?

Werken in een familiale sfeer

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969