Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Accountmanager

Hamont-Achel

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Functieomschrijving
Voor een klant in de regio Hamont-Achel zijn wij op zoek naar een gedreven Accountmanager B2B. In deze rol speel je een sleutelrol in de commerciële groei en draag je actief bij aan het succes van de organisatie. Je richt je op de verkoop van hoogwaardige metaalproducten en -oplossingen, waaronder plaatverwerking, klein-constructie en poedercoating.

Jouw taken:

  • Proactieve klantacquisitie: Opbouwen van duurzame langetermijnrelaties met B2B-klanten binnen een straal van 150 km rond Hamont-Achel.

  • Relatiebeheer: Beheren en verdiepen van bestaande klantrelaties en het signaleren van commerciële kansen.

  • Contractonderhandelingen: Begeleiden van het volledige salestraject, van offerte tot contract, en zorgen voor correcte opvolging van gemaakte afspraken.

  • Technische ondersteuning: Adviseren van klanten over haalbare en innovatieve oplossingen, in samenwerking met productie, planning, werkvoorbereiding en kwaliteitsdienst.

  • Marktkennis: Op de hoogte blijven van trends en ontwikkelingen in de markt en signaleren van nieuwe kansen of risico’s.

  • Communicatie: Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorgen voor heldere en correcte communicatie.

  • Strategische planning: Meewerken aan de ontwikkeling van sales- en marketingstrategieën ter bevordering van klanttevredenheid en omzetgroei.

  • Continue verbetering: Bijdragen aan optimalisatie van commerciële processen, meten van KPI’s en stellen van ambitieuze doelen.

Qui cherchons-nous ?

 

  • Ervaring in een B2B-omgeving, bij voorkeur in de metaalindustrie, automotive of een gerelateerde sector.

  • Sterke relatiebouwer met uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels (Duits en Frans zijn een plus).

  • Commercieel inzicht, onderhandelingsvaardigheden en een ondernemende mindset.

  • Proactief, resultaatgericht en in staat kansen te herkennen en uitdagingen aan te pakken.

 

Que proposons-nous ?

 

  • Voltijdse functie (40 uur/week) met 12 betaalde ADV-dagen per jaar.

  • Flexibele werkuren dankzij glijtijden.

  • Correcte verloning, aangevuld met bedrijfswagen, groeps- en hospitalisatieverzekering, ecocheques en fietsleasing.

  • Degelijke begeleiding en ondersteuning vanaf dag één door ervaren collega’s.

  • Mogelijkheden voor professionele opleidingen en persoonlijke ontwikkeling.

  • Werken in een collegiale omgeving met aandacht voor welzijn en diverse teamactiviteiten, zoals personeelsfeesten, sportieve activiteiten en gezamenlijke uitstappen

 

Compétences liées à la fonction

  • Réaliser le suivi d'une clientèle grand compte
  • Prospecter
  • Contacter un client ou un prospect
  • Conseiller une clientèle ou un public
  • Conduire un entretien de vente
  • Négocier un contrat
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969