Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Planner Supply Chain - site Genk

Genk

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

🚛✨ Als Planner Supply Chain :

  • Ben je verantwoordelijk voor de planning van onze productielijnen. Hierbij hou je rekening met de marktvraag, productiecapaciteit, ombouwtijden, stockniveau, enz.
  • Ga je proactief op zoek naar optimalisaties van deze planning en anticipeer je bij verwachte en onverwachte wijzigingen.
  • Ben jij verantwoordelijk voor het aanmaken van de productieorders en voor een goede afroep van onze verpakkingen en grondstoffen.
  • Ben jij de verantwoordelijke voor de interne productieadministratie en de productierapportage voor klanten.
  • Sta je als spilfiguur in nauw contact met diverse stakeholders: operations, sales, procurement, supply chain, maintenance, quality, enz. om een optimale planning te verzekeren. Met jouw analytische en kritische ingesteldheid houd je rekening met deze stakeholders om jouw planning op te stellen.
  • Neem je de lead in het opzetten van een langetermijnplanning samen met de verschillende stakeholders. 
  • Rapporteer je aan de logistiek manager.

Qui cherchons-nous ?

🎓 Je beschikt over een bacheloropleiding (vb. logistiek, supply chain) en hebt al een eerste werkervaring in planning achter de rug. 
👥 Je bent een organisatietalent dat steeds het overzicht bewaart en over een uitstekend probleemoplossend vermogen beschikt.
💡 Je hebt kennis van een ERP systeem en de office-tools.
🔍 Je werkt nauwkeurig en gestructureerd; en staat open voor een breed gamma aan taken binnen de planningsafdeling
💻 Je bent communicatief, proactief, kritisch en werkt zelfstandig om de meest optimale planning op te stellen
🗣️ Je hebt uitstekende communicatievaardigheden. Naast Nederlands is een uitstekende kennis van Engels een must.  
🧠 Je bent nauwkeurig, resultaatgericht en gedreven in aanpak
🤝 Je hebt een positieve attitude, bent hands-on en gaat geen uitdagingen uit de weg. Als teamplayer weet je te inspireren en collega's uit te dagen om resultaten te behalen. Je voelt je thuis in een no-nonsense en klantgerichte productieomgeving

Que proposons-nous ?

🌍 Een uitdagende job in een dynamische, internationale omgeving.
📈 Ruimte voor persoonlijke groei, ontwikkeling en initiatief.
🤝 Een warm en betrokken team waar samenwerking voorop staat.
💡 Jouw talenten worden gezien, gewaardeerd én beloond!

Onze klant streeft ernaar om samen met gemotiveerde mensen hun doelen te bereiken. Klaar om mee het verschil te maken? ✨🚀

Compétences liées à la fonction

  • Définir ou participer à la définition de la stratégie logistique d'une structure et à sa déclinaison
  • Concevoir les outils de pilotage des services achats, approvisionnements, expéditions et des sites (plate-formes, entrepôts, ...)
  • Réaliser une étude de faisabilité d'un projet logistique d'organisation/réorganisation de site (magasin, entrepôt, plate-forme, ...) ou de service (approvisionnements, achats, transport, ...)
  • Organiser et synchroniser les activités logistiques selon les besoins du client et les contraintes du fournisseur
  • Organiser et mettre en place les modalités d'acheminement des produits et en contrôler la réalisation
  • Suivre la mise en place et la réalisation des plans d'action logistiques et contrôler la conformité d'application
  • Négocier un contrat
  • Déterminer les mesures correctives du circuit d'acheminement des produits en cas de dysfonctionnements
  • Organiser et coordonner le circuit des informations et instructions de fonctionnement de la structure
  • Elaborer et mettre en place les schémas d'organisation de l'activité logistique d'une structure (règles, modes opératoires, ...)
  • Définir et suivre le budget d'une structure
  • Coordonner l'activité d'une équipe ou diriger une structure
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969