Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Planning manager in Zonhoven

Zonhoven

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

🚛✨ Teamleider Logistiek - Zonhoven

Ben jij de planning manager die wij zoeken?

Voor onze klant zijn we op zoek naar een enthousiaste manager planning die niet alleen het overzicht bewaart, maar ook met een positieve vibe zijn of haar team weet te inspireren! 💪🌟

🔍 Wat ga je doen?

Als Teamleider Logistiek zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Je werkt actief mee op de vloer en volgt de huidige en aankomende werkzaamheden op:


📅 Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van je team (5 FTE);

  • Je zorgt voor goederenontvangst, planning, afroeper, etikettenmagazijn, rework & repack met alle nodige administratieve procedures;
  • Je ondersteunt je team door actieve betrokkenheid, je coacht en motiveert je team;
  • Je bepaalt prioriteiten en geeft richting aan;


🗣️Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de korte en lange termijn productieplanning, waarbij je de beschikbare capaciteit optimaal inzet.  Je informeert de diverse afdelingen over de productieplanning en eventuele bijstellingen hierop;
🤝 Je onderhoudt contacten met diverse klanten en de commerciële dienst. Je stemt regelmatig af wanneer er afwijkingen zijn tussen forecast en daadwerkelijke orders;

  • Je volgt wekelijk de planning op met kritische klanten en onderhoudt een gezonde commerciële samenwerkingsrelatie;
  • Je leidt de S&OP meeting met afdelingshoofden om Planning, Logistiek en Sales zo efficiënt mogelijk op elkaar af te stemmen;
  • Hiernaast analyseer je de wekelijkse orders en rapporteer je trends en afwijkingen;

🧾 Je begeleidt de plannings- en procesoptimalisatie waarbij je de huidige werking en resultaten analyseert, verbeterpunten formuleert rekening houdend met actuele en toekomstige behoeftes
📊 Je ondersteunt en faciliteert het gebruik van ERP-systeem (Dynamics) binnen de planningsafdeling;
🚀 Je bent lid van het management team o.l.v. de  Plant Manager.

Qui cherchons-nous ?

🎓 Je beschikt over minimum bachelor werk- en denkniveau.  Je bent sterk analytisch, hands-on en beschikt over een kritische kijk op vanzelfsprekende zaken;
👥 Je hebt minimaal 5 jaar relevante ervaring in een rol in een supply chain-omgeving, waarvan minstens 2 jaar in het direct aansturen van een team;
💡 Je hebt een enthousiasmerende stijl van leidinggeven, die zowel jouw team dynamiseert;
🔍 Je bent analytisch sterk en in staat om snel tot de kern van een probleem te komen;
💻 Je bent leergierig en streeft constant naar verbetering en vernieuwing, out of the box denken is je niet vreemd;
🗣️ Je spreekt en schrijft vlot Nederlands & Engels.
🧠 Je hebt een heldere en overtuigende communicatie zowel schriftelijk als mondeling op diverse niveaus.

Que proposons-nous ?

🌍 Een uitdagende job in een dynamische, internationale omgeving.
📈 Ruimte voor persoonlijke groei, ontwikkeling en initiatief.
🤝 Een warm en betrokken team waar samenwerking voorop staat.
💡 Jouw talenten worden gezien, gewaardeerd én beloond!

Onze klant streeft ernaar om samen met gemotiveerde mensen hun doelen te bereiken. Klaar om mee het verschil te maken? ✨🚀

Compétences liées à la fonction

  • Définir ou participer à la définition de la stratégie logistique d'une structure et à sa déclinaison
  • Concevoir les outils de pilotage des services achats, approvisionnements, expéditions et des sites (plate-formes, entrepôts, ...)
  • Réaliser une étude de faisabilité d'un projet logistique d'organisation/réorganisation de site (magasin, entrepôt, plate-forme, ...) ou de service (approvisionnements, achats, transport, ...)
  • Organiser et synchroniser les activités logistiques selon les besoins du client et les contraintes du fournisseur
  • Organiser et mettre en place les modalités d'acheminement des produits et en contrôler la réalisation
  • Suivre la mise en place et la réalisation des plans d'action logistiques et contrôler la conformité d'application
  • Négocier un contrat
  • Déterminer les mesures correctives du circuit d'acheminement des produits en cas de dysfonctionnements
  • Organiser et coordonner le circuit des informations et instructions de fonctionnement de la structure
  • Elaborer et mettre en place les schémas d'organisation de l'activité logistique d'une structure (règles, modes opératoires, ...)
  • Définir et suivre le budget d'une structure
  • Coordonner l'activité d'une équipe ou diriger une structure
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969