Enregistrer l'offre
Fonction
Voor onze klant in Alken - waar alle klanten een warm welkom krijgen en hen elke dag verder helpen met een lach - zoeken wij een assistent winkelverantwoordelijke
Met veel goesting en passie voor ons vak staat onze winkelverantwoordelijke en haar team elke dag voor onze klant klaar. Die passie zouden we graag willen delen, want we zijn op zoek naar versterking voor ons team! Misschien ben jij wel de ideale kandidaat en onze toekomstige collega?
Functie
- Je hebt de algemene leiding van de winkel en verzorgt de uitstraling van je filiaal
- Je maakt op een constructieve manier de bestellingen op voor je eigen filiaal
- Je voert het beleid uit betreffende het totale winkelbeeld, de orde en de presentatie van onze artikelen
- Je hanteert een hands-on aanpak en ondersteunt het team wanneer dat nodig is
- Je staat in voor de personeelsplanning en het administratief beheer van de winkel
- Je bent mede verantwoordelijk voor het rendement van je eigen filiaal
- Je motiveert je team van verkoopmedewerkers op een positieve manier
- Je bezit veel verantwoordelijkheid en rapporteert rechtstreeks aan de Winkelverantwoordelijke
Qui cherchons-nous ?
- Als Assistent Winkelverantwoordelijke bezit je een Bachelordiploma of minstens 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie
- Ervaring in Retail wordt beschouwd als een pluspunt
- Je bent zelfstandig probleemoplosser met een groot verantwoordelijkheidsgevoel
- Je bent een organisatietalent en weet je van aanpakken
- Je bent een teamplayer met een goede sociale omgang en hebt geen “9 to 5” mentaliteit
Que proposons-nous ?
- Een functie met veel verantwoordelijkheid - want wij hebben alle vertrouwen in jouw capaciteiten
- Vele uitdagingen binnen een snel evoluerende en financieel sterke organisatie gelegen in een filevrije omgeving
- Groeibedrijf in een familiale context
- Stimuleren van initiatieven en ondernemerschap
- Mogelijkheden tot persoonlijke groei en ontwikkeling in jouw carrière
- Team van gemotiveerde en betrokken collega’s
- Competitief salarispakket met lange termijn werkzekerheid
Compétences liées à la fonction
- Organiser des actions de promotion
- Suivre l'état des stocks
- Coordonner une équipe
- Superviser la gestion des rayons
- Organiser un planning du personnel
- Réaliser la gestion administrative du personnel
- Recruter du personnel
- Définir des besoins en formation
- Former du personnel à des procédures et techniques
- Etablir une commande
- Suivre le déroulement d'une campagne promotionnelle
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.