Consultance

Enregistrer l'offre

Medewerker Customer Service

Oudsbergen

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Houd jij van klanten blij maken en ben je niet vies van een dosis plantenplezier? Dan zoeken wij jou! Voor een groeiende onderneming in de regio zijn we op zoek naar een enthousiaste en georganiseerde Medewerker Customer Service. Ben jij de schakel tussen de klant, het salesteam en Supply Chain? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?

  • Jij bent hét eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt hun telefonische vragen met een glimlach en zorgt dat ze zich gehoord voelen.
  • Creatief met cijfers! Je stelt offertes op die als gegoten zitten.
  • Organiseren is jouw tweede natuur. Je verzorgt de mailings en communiceert vlekkeloos met het salesteam en de afdeling Supply Chain.
  • Werken met planten spreekt je aan, maar ervaring in de groene sector is geen must. We leren je graag de kneepjes van het vak!

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt een sterk commercieel inzicht en weet hoe je klanten op een professionele en vriendelijke manier te woord staat.
  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd en behoudt het overzicht in een dynamische omgeving.
  • Je bent een echte teamspeler die graag samenwerkt met collega's om een gezamenlijk doel te bereiken.
  • Ervaring in een gelijkaardige functie is mooi meegenomen, maar je leergierigheid en motivatie vinden we minstens even belangrijk!

Que proposons-nous ?

  • Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamisch bedrijf waar je veel verantwoordelijkheid krijgt.
  • Een voltijdse job met een aantrekkelijk salaris.
  • De kans om je passie voor planten te combineren met logistieke en organisatorische taken.
  • Een hecht team waar je op kunt bouwen en waar er ruimte is voor gezelligheid.
  • Bijdragen aan de groei van een bedrijf dat duurzaamheid hoog in het vaandel draagt.

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques
  • Vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur
  • Etudier une demande client
  • Transposer un texte, des propos selon un mode de traduction ou d'interprétariat simultané
  • Traiter des questions helpdesk
  • Assurer un service après-vente
  • Enregistrer les données d'une commande
  • Gèrer les tickets dans un système de helpdesk
  • Consigner des données
  • Traiter les réclamations
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969