Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een klant in de grafische sector zijn wij op zoek naar een gedreven Accountmanager Sales. In deze rol ben je het aanspreekpunt voor de Belgische markt en speel je adequaat in op sales opportuniteiten. Je ondersteunt klanten bij de realisatie van hun drukwerk en bouwt professionele vertrouwensrelaties op met zowel bestaande als nieuwe klanten. Door gerichte en actieve prospectie breid je de klantportfolio verder uit en zorg je voor een uitstekende dienstverlening.
Wat ga je doen?
- Aanspreekpunt zijn voor de Belgische markt.
- Inspelen op sales opportuniteiten.
- Ondersteunen van klanten bij de realisatie van hun drukwerk.
- Opbouwen van professionele vertrouwensrelaties met klanten.
- Actieve prospectie om de klantportfolio uit te breiden.
- Uitstekende dienstverlening bieden en vlot communiceren over de stand van zaken van projecten.
- Analyseren van klantbehoeften, gepast advies geven, planningen inschatten en zorgen voor projectopvolging.
- Samenwerken met orderbegeleiders, de pre-press afdeling en andere specialisten binnen het bedrijf.
Qui cherchons-nous ?
- Opleiding in communicatie, marketing, reclame of grafische sector, of aantoonbare verkoopervaring in de grafische industrie.
- Zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans.
- Houdt van een dynamische werkomgeving met veel afwisseling en een hoog tempo.
- Stressbestendig en klantgericht.
- Probleemoplossend vermogen, prioriteiten kunnen stellen en snel reageren op vragen van klanten, leveranciers en collega's.
- Georganiseerd en stipt werken.
- Collegiaal en graag werken in teamverband.
Que proposons-nous ?
- Een voltijdse functie in een dynamisch bedrijf.
- Een verantwoordelijke functie binnen een gezond en ambitieus bedrijf met enthousiaste medewerkers.
- Een gevarieerde, uitdagende job-inhoud met ruime verantwoordelijkheden en doorgroeimogelijkheden.
- Een competitief salarispakket met extralegale voordelen.
Compétences liées à la fonction
- Analyser les informations sur un produit ou une gamme et définir le type de campagne promotionnelle
- Concevoir la campagne promotionnelle du produit ou de la gamme et déterminer les caractéristiques des supports publicitaires
- Elaborer le budget de la campagne promotionnelle du produit ou de la gamme et le gérer
- Organiser la mise en oeuvre de la campagne promotionnelle (logistique, négociation avec les enseignes, ...) et en suivre le déroulement
- Former l'équipe de commerciaux sur les produits et apporter un appui technique lors du lancement de la campagne promotionnelle
- Analyser les résultats de la campagne promotionnelle (atteinte des objectifs, ...) et proposer des axes d'évolution
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.