Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een stijlvolle en gerenommeerde eventlocatie in de regio Groot-Bijgaarden zijn wij op zoek naar een enthousiaste en professionele Frontdesk Medewerker. Ben jij een organisatorisch talent met een hart voor gastvrijheid? Dan is deze uitdaging iets voor jou.
Jouw verantwoordelijkheden:
-
Je zorgt voor een warme en gastvrije ontvangst van onze gasten.
-
Je communiceert hoffelijk, efficiënt en klantgericht – zowel face-to-face, telefonisch als per mail.
-
Je staat in voor reserveringen, facturatie en de opvolging van boekingen en evenementen.
-
Je regelt het vervoer van en naar de locatie voor onze gasten.
-
Je zorgt voor een vlotte interne communicatie naar housekeeping, zaal en keuken.
-
Je handelt klachten correct en professioneel af.
Qui cherchons-nous ?
Wie zoeken we?
✅ Je bent leergierig en organisatorisch sterk
✅ Je kan flexibel schakelen en blijft kalm onder druk
✅ Je spreekt perfect Nederlands, Frans én Engels
✅ Je zoekt een voltijdse uitdaging, weekendwerk schrikt je niet af
Que proposons-nous ?
Wat bieden wij?
✅ Een uitdagende functie binnen een stijlvolle en dynamische eventomgeving
✅ Een gevarieerd takenpakket met ruimte voor initiatief
✅ Een warm en professioneel team
✅ Marktconforme verloning, afgestemd op jouw profiel
Compétences liées à la fonction
- Donner des informations
- Distribuer du matériel promotionnel
- Effectuer des tâches administratives
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.