Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij commercieel gedreven, hou je van targets, klantencontact én steek je graag de handen uit de mouwen?
Dan zoekt Konvert Boom jou voor een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in de verhuur van opslagplaatsen!
Als Customer Service & Sales Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten. Jij zorgt ervoor dat elke klant gehoord, geholpen en overtuigd wordt — zowel in de store als telefonisch.
Jouw taken
- Klanten vriendelijk adviseren en begeleiden
- Commerciële opportuniteiten herkennen en benutten
- Dagelijks storemanagement mee ondersteunen
- Maandelijkse targets behalen (en liefst overstijgen!)
- Orde en netheid bewaken in de winkel en opslagruimtes
- Administratieve taken zoals het opstellen van orders, het na kijken van facturen en betalingen
Qui cherchons-nous ?
- Ervaring met klantencontact, verkoop of customer service
(Pas afgestudeerden met commerciële drive zijn ook welkom!) - Uitstekende kennis van het Nederlands
- Basiskennis Engels om met de systemen te werken
- MS Office-skills, vlot typewerk en goede rekenvaardigheid
- Een klantgerichte mindset: je zet de klant altijd op nummer één
- Commerciële feeling en het talent om kansen te spotten
- Flexibiliteit en verantwoordelijkheidszin
- De motivatie om te leren en jezelf te blijven ontwikkelen
- Een professionele communicatie- en overtuigingsstijl
- Het vermogen om zelfstandig te werken én te shinen in teamverband
- Bereidheid om minstens 2 zaterdagen per maand te werken
- Je kan je eenvoudig verplaatsen tussen de filialen in Merksem en Aartselaar. Je zal een aantal dagen per week in Aartselaar werken, de andere dagen in Merksem
Que proposons-nous ?
- Een stabiele werkgever met internationale aanwezigheid
- Doorgroeimogelijkheden, zelfs al na enkele maanden
- Een sterke teamspirit en een gezonde werk-privébalans
- Een veilige, professionele en aangename werkomgeving
- Een afwisselende functie met veel klantencontact en verantwoordelijkheid
- Werkuren: ma–vr 9u48–18u30 & za 9u48–16u30
- Vast contract, maaltijdcheques en hospitalisatieverzekering
Compétences liées à la fonction
- Suivre l'état des stocks
- Superviser la gestion des rayons
- Réaliser la gestion administrative du personnel
- Définir des besoins en formation
- Etablir une commande
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.