Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een dynamisch bedrijf actief in de farmaceutica zijn wij op zoek naar een veelzijdige Administratief Bediende voor de afdeling logistiek
Jouw taken
-
Invoeren, controleren en opvolgen van logistieke documenten (orders, leveringsbonnen, transportdocumenten…).
-
Communicatie met klanten, leveranciers en transporteurs.
-
Algemene administratie: klassement, dataverwerking, mailbeheer, rapportering…
-
Ondersteuning bieden aan planning, customer service en magazijn waar nodig.
-
Problemen signaleren en mee zoeken naar efficiënte oplossingen.
-
Verwerken van binnenkomende en uitgaande documenten en info.
Qui cherchons-nous ?
Profiel
-
Eerste relevante ervaring in een administratieve functie binnen een logistieke of vergelijkbare omgeving is vereist.
-
Je bent perfect tweetalig NL/FR en hebt daarnaast een zeer goede kennis van het Engels.
-
Je werkt zelfstandig maar bent ook een teamplayer.
-
Je bent stressbestendig en flexibel in takenpakket.
-
Je kan vlot overweg met MS Office en leert snel nieuwe systemen aan.
-
Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en verantwoordelijk.
-
Je bent bereid volledig op kantoor te werken (geen thuiswerk).
Que proposons-nous ?
Aanbod
-
Een voltijdse tewerkstelling van 39u/week met bijhorende ADV-dagen.
-
Een stabiele job in een groeiend logistiek bedrijf.
-
Marktconforme verloning aangevuld met extra voordelen.
-
Afwisselend werk en ruimte om je skills verder te ontwikkelen.
-
Een collegiale en dynamische werkomgeving.
Compétences liées à la fonction
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Archiver des documents de référence
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.