Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij zot van wafels?
Voor een familiale bakkerij gespecialiseerd in de bereiding van artisanale wafels is Konvert op zoek naar een tweetalige, deeltijdse administratief bediende .
Als administratief bediende vervul je een cruciale rol in het dagelijks functioneren van onze klant.
Jij staat in voor het administratieve gedeelte van de bestellingen van de klanten: afgeven van prijslijst en bijkomende inlichtingen, verwerken van de bestelling, communiceren van leverdatum en uiteindelijk facturatie.
Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het logistiek gedeelte: inplannen van extern transport en opvolging hiervan.
Takenpakket :
- Klantencontact verzorgen met zowel particulieren als professionele klanten.
- Verzorgen van het administratief aspect van de bestellingen.
- Instaan voor de logistieke planning en opvolging hiervan.
- Verrichten van werkzaamheden op gebied van facturatie naar klanten met behulp van een geïnformatiseerd boekhoudprogramma, zodat correcte facturen en bijhorende documenten tijdig naar de juiste klant gaan.
- Eerste lijn klachtenbehandeling van klanten.
- Verzorgen van het telefoonverkeer o.a. teneinde externe personen (NL/FR) in verbinding te brengen met collega’s.
- Ontvangen van bezoekers en ze verwijzen naar het gevraagde personeelslid.
Interesse? Bel naar 02/3812371 of mail je cv naar halle.interim@konvert.be
Qui cherchons-nous ?
- Beheersen van Frans en Nederlands is een must om de klanten te woord te kunnen staan en eveneens een basis Engels voor sporadische export-klanten te woord te kunnen staan (per email of telefonisch).
- Bedienen van pc (Word, excel, Outlook) en telefonie.
- Nauwgezet opmaken van de bestelbonnen.
- Aandacht bij het opmaken van de facturen en zorgvuldig controleren van bestel- en leveringsbonnen.
- Oplettend zijn t.b.v. een juiste afhandeling van oproepen en bij het verrichten van administratieve taken.
- Klantgerichtheid (veel contact met klanten).
Que proposons-nous ?
- Warme familiale firma
- Brutoloon is bespreekbaar, naargelang werkervaring
- Maaltijdcheques €8 per gewerkte dag
- Vast contract na interimperiode
- Opstart tussen 7u30-8u, vrijdag een uurtje vroeger gedaan
- Collectieve sluiting 2 weken juli + 1 week december (tussen Kerst en Nieuwjaar)
- Omringd zijn door de geur van wafels
- Contract van onbepaalde duur na interimperiode
- Volledige interne opleiding
- Deeltijds! Voltijds niet mogelijk.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.