Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratief bediende / Deeltijds

Tubize

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ben jij zot van wafels?

Voor een familiale bakkerij gespecialiseerd in de bereiding van artisanale wafels is Konvert op zoek naar een tweetalige, deeltijdse administratief bediende .

Als administratief bediende vervul je een cruciale rol in het dagelijks functioneren van onze klant.

Jij staat in voor het administratieve gedeelte van de bestellingen van de klanten: afgeven van prijslijst en bijkomende inlichtingen, verwerken van de bestelling, communiceren van leverdatum en uiteindelijk facturatie.

Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het logistiek gedeelte: inplannen van extern transport en opvolging hiervan.  

Takenpakket : 

  • Klantencontact verzorgen met zowel particulieren als professionele klanten.
  • Verzorgen van het administratief aspect van de bestellingen. 
  • Instaan voor de logistieke planning en opvolging hiervan.
  • Verrichten van werkzaamheden op gebied van facturatie naar klanten met behulp van een geïnformatiseerd boekhoudprogramma, zodat correcte facturen en bijhorende documenten tijdig naar de juiste klant gaan.
  • Eerste lijn klachtenbehandeling van klanten.
  • Verzorgen van het telefoonverkeer o.a. teneinde externe personen (NL/FR) in verbinding te brengen met collega’s.
  • Ontvangen van bezoekers en ze verwijzen naar het gevraagde personeelslid.

Interesse? Bel naar 02/3812371 of mail je cv naar halle.interim@konvert.be

Qui cherchons-nous ?

  • Beheersen van Frans en Nederlands is een must om de klanten te woord te kunnen staan en eveneens een basis Engels voor sporadische export-klanten te woord te kunnen staan (per email of telefonisch).
  • Bedienen van pc (Word, excel, Outlook) en telefonie.
  • Nauwgezet opmaken van de bestelbonnen.
  • Aandacht bij het opmaken van de facturen en zorgvuldig controleren van bestel- en leveringsbonnen.
  • Oplettend zijn t.b.v. een juiste afhandeling van oproepen en bij het verrichten van administratieve taken.
  • Klantgerichtheid (veel contact met klanten).

Que proposons-nous ?

  • Warme familiale firma
  • Brutoloon is bespreekbaar, naargelang werkervaring
  • Maaltijdcheques €8 per gewerkte dag
  • Vast contract na interimperiode
  • Opstart tussen 7u30-8u, vrijdag een uurtje vroeger gedaan
  • Collectieve sluiting 2 weken juli + 1 week december (tussen Kerst en Nieuwjaar)
  • Omringd zijn door de geur van wafels
  • Contract van onbepaalde duur na interimperiode
  • Volledige interne opleiding
  • Deeltijds! Voltijds niet mogelijk. 

Compétences liées à la fonction

  • Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Réaliser des travaux de reprographie
  • Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969