Enregistrer l'offre
Fonction
Konvert Halle is op zoek naar een Inside sales. Heb je al enkele mooie ervaringen op je cv staan en hou je van zowel structuur als klantcontact? Dan hebben wij misschien wel dé job voor jou.
Voor onze klant in de regio Halle zoeken wij een medior profiel voor de commerciële binnendienst.
In deze functie word je het vaste aanspreekpunt voor een aantal B2B-klanten. Je volgt bestellingen van A tot Z op, werkt nauw samen met collega’s én denkt actief mee aan verbeteringen. Je komt terecht in een stabiel en hecht team waar samenwerking, nauwkeurigheid en klantgerichtheid centraal staan.
Wat je mag verwachten:
-
Vertrouwensrelaties opbouwen met klanten
-
Orders beheren in het ERP-systeem
-
Nieuwe projecten opvolgen tot levering
-
Klachten behandelen in overleg met de kwaliteitsdienst
-
Offertes voorbereiden en deadlines bewaken
-
Administratieve en commerciële ondersteuning bieden
-
Mee nadenken over procesoptimalisaties
Je zal samenwerken met een ervaren team in een open, rustige kantooromgeving waar geen commerciële targets worden opgelegd, maar waar klantgerichtheid voorop staat.
Qui cherchons-nous ?
-
Je communiceert vlot in het Nederlands én Frans
- Je hebt ervaring in een administratief-commerciële rol
-
Kennis van Engels is een plus
-
Je bent klantgericht, professioneel en oplossingsgericht
-
Je hebt ervaring met ERP- of CRM-systemen en een goede kennis van Excel
-
Je werkt nauwkeurig en houdt van structuur
-
Je bent een echte teamspeler die graag meedenkt
Relevante functietitels: commercieel medewerker, sales support, klantendienst B2B, internal sales, commercieel administratief medewerker.
Que proposons-nous ?
-
Werkuren: 8u tot 17u (vrijdag tot 15u), met 30 minuten glijtijd
- Vast contract van onbepaalde duur (voltijds, geen freelance)
-
30 verlofdagen: 20 wettelijke, 6 ADV + collectieve sluiting tussen kerst en nieuwjaar
-
1 dag per week thuiswerk (na de inwerkperiode)
-
Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
-
Groepsverzekering
-
Correct loon volgens ervaring
-
Gratis parking en op wandelafstand van station Lembeek (15 min) en station Halle (30 min)
-
Gezonde, stabiele werkomgeving met ruimte voor autonomie en initiatief
Compétences liées à la fonction
- Intervenir auprès d'une clientèle de : Grande distribution
- Intervenir auprès d'une clientèle de : Petites et Moyennes Entreprises -PME/PMI-
- Réaliser l'étude technique et commerciale de la demande du client (délai de fabrication, disponibilité des produits, coût, ...)
- Développer un portefeuille de clients/prospects
- Etablir les devis et transmettre les données sur les modalités techniques et commerciales (planning, prix, paiement, ...) aux clients, commerciaux terrain, ...
- Négocier avec le client les modalités du contrat de vente
- Enregistrer la commande, vérifier les conditions de réalisation (délais de livraison, mode de conditionnement, ...) et en informer le client ou le commercial
- Suivre les éléments de paiement des commandes (règlement, facturation, ...) ou transmettre au service concerné (comptable, contentieux, ...)
- Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
- Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
- Intervenir auprès d'une clientèle de : Entreprises
- Intervenir auprès d'une clientèle de : Groupes, Grandes entreprises
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.