Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een Ingenieursbureau (met meer dan 50 jaar ervaring) zijn we op zoek naar een administratieve assistent. Wil je deel uit maken van een groeiend en bloeiend bedrijf in Brussel? Dan ben jij de ideale medewerker!
In het kader van je functie zal je hoofdzakelijk de volgende taken uitvoeren:
- Je ondersteunt de veiligheidsmanager & het team in het gebied van : planning, opvolging van actes, voorbereiden van vergaderingen, enz.
- Je zorgt dagelijks voor : het schrijven van verslagen van werkbezoeken, het maken van de nieuwsbrief, de opvolging van veiligheidsevenementen, enz.
- Je voert verschillende administratieve taken uit, zoals het archiveren van documenten en het opstellen en bijwerken van de indicatoren.
- Je zorgt voor de algemene schriftelijke administratie : kwaliteitscontrole van bepaalde documenten, corrigeren, structureren en lay-outen van teksten en presentaties, …
Qui cherchons-nous ?
- Heel goede kennis van Frans en Nederlands, Engels is een pluspunt.
- Precisie, kwaliteit en veiligheidsbewustzijn zijn essentieel!
- Zeer goede kennis van MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Zeer goede schrijfvaardigheid.
- Je kunt goed luisteren, bent klantgericht en verantwoordelijk.
- Je kan werken met een gevarieerd publiek.
- In staat zijn om zelfstandig en autonoom te werken, maar ook in teamverband.
Que proposons-nous ?
- Een hoogwaardige, vriendelijke en professionele werkomgeving.
- Opdracht van lange duur, met de mogelijkheid van vast contract op termijn.
- Aantrekkelijke verloning (afhankelijk van werkervaring en opleiding): Loon tussen €2500 - € 3500 bruto per maand.
- Tal van extralegale voordelen, waaronder : Groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, ecocheques, dagvergoeding, ....
- Carrièreplan met opleidingen.
- Thuiswerkdagen zijn mogelijk.
Compétences liées à la fonction
- Effectuer la gestion et le suivi de commandes, en cours de stocks, les retours de produits
- Participer au lancement d'appels d'offres (rédaction, émissions d'annonces officielles, ...) et au suivi des candidatures
- Saisir et mettre en forme les documents, les transmettre et les classer
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Effectuer des recherches documentaires et les transmettre ou les exploiter
- Imprimer des documents techniques (plans, maquettes, fiches techniques, ...)
- Décliner et mettre en oeuvre une démarche, un plan d'action qualité (corrections, amélioration, mise en conformité, ...)
- Sensibiliser et former les personnels à la démarche qualité
- Concevoir et actualiser les outils de suivi d'activité de la structure au moyen de tableaux de bord, d'échéanciers, ...
- Organiser les réunions du groupe projet ou de la structure et rédiger les comptes rendus
- Renseigner les clients, les commanditaires sur l'avancée de leur dossier et transmettre les procès verbaux, l'état d'avancement, les échéanciers
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.