Sales

Enregistrer l'offre

Assistant shopmanager

Malines

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Als Assistant Shop Manager maak je actief deel uit van je team, dat je samen met de Shop Manager aanstuurt. Je motiveert en prikkelt je collega’s om altijd het beste van zichzelf te geven en de klant tevreden te stellen.


Je wordt klaargestoomd om na verloop van tijd de winkel te leiden. Als Assistant Shop Manager blink je uit in organisatie. Je stelt de juiste prioriteiten en je neemt met je team diverse verantwoordelijkheden op.

 

Je rapporteert aan de Shop Manager en je helpt de winkelactiviteit te boosten. Je bent een ambassadeur van het merk en draagt dagelijks de kernwaarden en het DNA van de winkel uit: klantvriendelijkheid en respect.

Qui cherchons-nous ?

  • Je kan bij voorkeur een eerste werkervaring voorleggen in een gelijkaardige functie. Werkte je reeds in fashion, dan heb je zeker een streepje voor!
  • Je bereikt je doelen en biedt een uitstekende klantenservice.
  • Je deelt je commerciële ervaring met je team zodat jullie samen de vooropgestelde doelen bereiken.
  • Je bent zelfstandig, nauwkeurig en je hebt een uitstekend gevoel voor organisatie.
  • Je wordt omschreven als positief, dynamisch en spontaan. Geslaagd teamwork klinkt jou als muziek in de oren.
  • Zorg dragen voor anderen en menselijk contact zijn voor jou belangrijke waarden.

Que proposons-nous ?

  • Aantrekkelijk loonpakket / Premies naargelang de resultaten / Maaltijdcheques
  • 36 uur per week (20 verlofdagen + 6 ADV-dagen) / Anciënniteitsverlof
  • Eindejaarspremie
  • Elk seizoen een aantal toffe outfits / Personeelskorting op eigen aankopen
  • Vergoeding woon-werkverkeer

Compétences liées à la fonction

  • Coordonner les activités d'une organisation
  • Traiter des dossiers de litiges ou de plaintes
  • Organiser un point de vente
  • Analyser les résultats des ventes
  • Définir des objectifs de vente
  • Proposer des ajustements suite aux résultats des ventes
  • Elaborer une stratégie de prix
  • Organiser des actions promotionnelles
  • Assurer la gestion de la comptabilité
  • Définir des besoins en ressources humaines
  • Définir des besoins en formation
  • Recruter du personnel
  • Superviser la gestion des stocks
  • Sélectionner des fournisseurs, des sous-traitants, des prestataires
  • Réaliser des actions de communication interne
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969