Enregistrer l'offre
Fonction
Als Assistent Store Manager bij ALDI sta jij in voor:
- Een vlotte bediening van de kassa.
- Je steekt de handen uit de mouwen zorgt voor een continue aanvulling van de rekken.
- Mede dankzij jouw oog voor orde en netheid is de winkel altijd tiptop in orde!
- Met een smile help je onze klanten - dit maakt altijd het verschil.
- Je bent de rechterhand van jouw Store Manager en springt bij waar nodig/valt in wanneer nodig.
Ook ben jij de eerste persoon in lijn om de Store manager te vervangen bij ziekte of afwezigheid.
Dan neem jij volgende taken op jou:
- Je staat in voor de opening en sluiting van de winkel.
- Je motiveert je team (een 12-tal collega’s) om elke dag het beste te geven!
- Je stuurt aan en zorgt voor een correcte verdeling van het werk en opmaak van de planning.
Je hebt dus een afwisselend takenpakket!
Qui cherchons-nous ?
- Je kan en durft een team aan te sturen & te motiveren!
- Je beschikt over een eerste ervaring in de verkoop.
- Klanten en collega's staan op plaats 1! Je bent dan ook steeds behulpzaam en beleefd in de omgang.
- Je werkt nauwkeurig en zo optimaal mogelijk om alles in goede banen te blijven leiden.
- Je houdt ervan om verantwoordelijkheden op te nemen.
- Regelmatig op zaterdagen werken is geen probleem. Je krijgt wel een vrije dag in de week!
- Je kan je gemakkelijk verplaatsen naar de ALDI winkel waarin je tewerkgesteld bent.
Que proposons-nous ?
- Je krijgt meteen een vast contract!
- Je komt terecht in een hechte ALDI-familie!
- Je krijgt opleiding en ondersteuning zodat je volledig kan ontplooien.
- Je ontvangt een aantrekkelijk salaris.
- Uitdaging zal niet ontbreken in deze job!
- Elke dag de nodige portie fun op de werkvloer is ook inbegrepen.
Compétences liées à la fonction
- Organiser des actions de promotion
- Apporter un appui technique à l'équipe (information sur les produits, gestion de conflit, traitement de réclamations clientèle, ...)
- Effectuer le suivi administratif et comptable de l'unité de vente ou transmettre les données au service concerné
- Conseiller et informer des clients sur des produits et effectuer la vente
- Procéder au rangement, au nettoyage, à la réparation de l'unité de vente
- Réaliser les opérations de tenue de caisse (décompte du fonds de caisse, dépôts bancaires, ...)
- Agencer un espace de vente
- Suivre l'état des stocks
- Réceptionner les produits, contrôler la conformité de la livraison à la commande et effectuer le stockage des produits ou la mise en rayon
- Concevoir et mettre en place l'organisation de l'unité de vente (horaires, matériels, ...)
- Coordonner une équipe
- Vérifier le fonds de caisse à la prise de poste et effectuer le comptage à la fermeture de la caisse
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.