Franchisés et gérants

Enregistrer l'offre

ALDI Assistant Store Manager Mechelen

Malines

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

 

Als Assistent Store Manager bij ALDI sta jij in voor: 

  • Een vlotte bediening van de kassa.
  • Je steekt de handen uit de mouwen zorgt voor een continue aanvulling van de rekken.
  • Mede dankzij jouw oog voor orde en netheid is de winkel altijd tiptop in orde! 
  • Met een smile help je onze klanten - dit maakt altijd het verschil. 
  • Je bent de rechterhand van jouw Store Manager en springt bij waar nodig/valt in wanneer nodig.

Ook ben jij de eerste persoon in lijn om de Store manager te vervangen bij ziekte of afwezigheid. 
Dan neem jij volgende taken op jou: 

  • Je staat in voor de opening en sluiting van de winkel.
  • Je motiveert je team (een 12-tal collega’s) om elke dag het beste te geven! 
  • Je stuurt aan en zorgt voor een correcte verdeling van het werk en opmaak van de planning

Je hebt dus een afwisselend takenpakket! 

Qui cherchons-nous ?

  • Je kan en durft een team aan te sturen & te motiveren!
  • Je beschikt over een eerste ervaring in de verkoop.
  • Klanten en collega's staan op plaats 1! Je bent dan ook steeds behulpzaam en beleefd in de omgang. 
  • Je werkt nauwkeurig en zo optimaal mogelijk om alles in goede banen te blijven leiden. 
  • Je houdt ervan om verantwoordelijkheden op te nemen.
  • Regelmatig op zaterdagen werken is geen probleem. Je krijgt wel een vrije dag in de week! 
  • Je kan je gemakkelijk verplaatsen naar de ALDI winkel waarin je tewerkgesteld bent. 

Que proposons-nous ?

  • Je krijgt meteen een vast contract!
  • Je komt terecht in een hechte ALDI-familie! 
  • Je krijgt opleiding en ondersteuning zodat je volledig kan ontplooien. 
  • Je ontvangt een aantrekkelijk salaris.
  • Uitdaging zal niet ontbreken in deze job!
  • Elke dag de nodige portie fun op de werkvloer is ook inbegrepen.

Compétences liées à la fonction

  • Organiser des actions de promotion
  • Apporter un appui technique à l'équipe (information sur les produits, gestion de conflit, traitement de réclamations clientèle, ...)
  • Effectuer le suivi administratif et comptable de l'unité de vente ou transmettre les données au service concerné
  • Conseiller et informer des clients sur des produits et effectuer la vente
  • Procéder au rangement, au nettoyage, à la réparation de l'unité de vente
  • Réaliser les opérations de tenue de caisse (décompte du fonds de caisse, dépôts bancaires, ...)
  • Agencer un espace de vente
  • Suivre l'état des stocks
  • Réceptionner les produits, contrôler la conformité de la livraison à la commande et effectuer le stockage des produits ou la mise en rayon
  • Concevoir et mettre en place l'organisation de l'unité de vente (horaires, matériels, ...)
  • Coordonner une équipe
  • Vérifier le fonds de caisse à la prise de poste et effectuer le comptage à la fermeture de la caisse
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969