Enregistrer l'offre
Fonction
Konvert Interim Mechelen zoekt voor haar klant een Customer Service Medewerker.
Je zal nauw samenwerken met de rest van het ondersteuningsteam en de andere afdelingen (magazijn, productie, bedrijf, enz.)
Je zorgt voor een optimale klantgerichtheid met als doel het klantenbestand vanuit economisch oogpunt te handhaven of uit te breiden.
Je takenpakket bestaat onder andere uit het volgende:
- Contractafhandeling voor nieuwe klanten en/of vervolgcontracten voor bestaande klanten opmaken
- Opvolging bestelling en in contact staan met het magazijn
- Contact/aanspreekpunt voor leveranciers
- Retour beheer
- Facturatie en creditnota's
- Serviceactiviteit na de levering en het eerste gebruik van de kledingstukken
- Schriftelijke en telefonische correspondentie met klanten
- Verwerken van opzeggingen en doorsturen naar andere betrokken afdelingen van het bedrijf voor het terughalen van opzeggingen
Qui cherchons-nous ?
- Je werkt nauwkeurig en kan werken in teamverband
- Je bent organisatorisch ingesteld
- Je hebt kennis van MS office en SAP kennis is een pluspunt
- Je spreekt zeer goed Nederlands en goed Frans
- Je bent een echte teamplayer
Que proposons-nous ?
- Maaltijdcheques van €7,45/dag
- Optie vast contract
- Werken van maandag tot vrijdag in daguren (8-17u) en vrijdag werk je tot 15u
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.