Enregistrer l'offre
Fonction
Voor één van onze internationale klanten, actief binnen de productie en distributie van bouwgerelateerde materialen, zijn wij op zoek naar een nauwkeurige interne administratief medewerker met affiniteit voor sales en logistiek.
Onze klant is een gevestigde waarde in zijn sector, actief in meer dan 100 landen. Je komt terecht in een stabiele én groeiende organisatie waar teamwork en een hands-on aanpak centraal staan.
Jouw takenpakket:
-
Je bent het eerste aanspreekpunt voor inkomende klantenvragen per mail of telefoon.
-
Je filtert en vertaalt deze info naar bruikbare input voor de salesafdeling.
-
Je helpt bij het opstellen en opvolgen van offertes, orders, huurovereenkomsten en klantendossiers.
-
Je werkt nauw samen met collega’s van sales en logistiek.
Qui cherchons-nous ?
-
Je beschikt over een bachelor of gelijkwaardige ervaring.
-
Kennis van logistiek is een mooie plus.
-
Je werkt zeer nauwkeurig en bent cijfermatig sterk.
-
Je hebt een commerciële mindset en denkt klantgericht.
-
Je functioneert goed in een dynamische omgeving waar initiatief nemen wordt gewaardeerd.
-
Je communiceert vlot in het Nederlands én in het Frans en Engels.
Que proposons-nous ?
-
Een gevarieerde functie binnen een internationale topspeler.
-
Opleiding bij opstart zodat je sterk aan je nieuwe uitdaging begint.
-
Interimcontract met zicht op vaste indienstname.
-
Competitief salarispakket aangevuld met extralegale voordelen.
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.