Enregistrer l'offre
Fonction
Voor onze klant in Haacht zijn wij op zoek naar een Technisch Commercieel Medewerker Binnendienst.
Je vormt de schakel tussen onze klanten en verschillende interne afdelingen. Je geeft technisch advies, stelt offertes op en zorgt voor een correcte opvolging van dossiers. Door jouw nauwkeurigheid en inzicht help je mee om klanten correct en tijdig te ondersteunen.
Wat zijn de taken van een Technsich-Commercieel binnendienstmedewerker:
In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten met technische vragen over onderdelen of toepassingen.
Je staat onder andere in voor:
-
Technisch en commercieel ondersteunen van klanten.
-
Occasioneel deelnemen aan klanten bezoeken.
-
Opstellen en opvolgen van offertes en verwerken van orders.
-
Interpreteren van technische informatie zoals tekeningen of specificaties.
-
Meedenken over mogelijke oplossingen, alternatieven of herstellingen.
-
Samenwerken met collega’s van aankoop, engineering, planning en productie.
-
De administratieve opvolging van lopende dossiers, intern en extern.
Interesse? Neem dan als de bliksem contact op of stuur je CV en motivatiebrief.
Qui cherchons-nous ?
-
Je hebt een technisch diploma (elektromechanica, mechanica, elektriciteit…) of relevante ervaring.
-
Je bent communicatief en klantgericht.
-
Je kan technische informatie begrijpen en omzetten naar duidelijke communicatie.
-
Je werkt nauwkeurig en gestructureerd.
-
Je spreekt vlot Nederlands en Engels. Overige talen zijn een plus.
-
Ervaring met ERP of digitale tools is mooi meegenomen maar geen must.
Que proposons-nous ?
-
Je zal fungeren als key-functie binnen het bedrijf, je krijgt dan ook de kans om zelfstandig beslissingen en initiatieven te nemen die voor een positieve impact kunnen zorgen;
-
Je zal werken in een 40 uren week waardoor je bovenop je 20 wettelijke vakantiedagen nog eens 12 ADV-dagen krijgt;
-
Van Ma tot don zal je 8u30/dag presteren, waardoor je op vrijdag maar een halve dag dient te werken;
-
Naast een competitief salarispakket ontvang je: GSM & Abonnement, Laptop, Maaltijdcheques van 8EUR per gewerkte dag en een groepsverzekering.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques
- Donner des informations
- Etablir un devis
- Enregistrer les données d'une commande
- Vérifier les conditions de réalisation d'une commande
- Réaliser le suivi d'une commande
- Traiter les réclamations
- Réaliser un suivi des dossiers clients, fournisseurs
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.