Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een gekende winkelketen is Konvert Interim op zoek naar een Administratief medewerker boekhouding.
Als administratief medewerker kom je terecht op de afdeling boekhouding van het Regionaal Hoofdkantoor in Zemst. Samen met je team van een 6-tal collega's verzorg je diverse financiële administratieve processen voor ons hoofdkantoor en onze filialen.
- Je staat in voor de algemene ondersteuning van de afdeling boekhouding
- Je verwerkt binnenkomende facturen (registratie, boeking, betaling)
- Je stelt uitgaande facturen op en beheert aanmaningen
Helemaal warm gemaakt na het lezen van deze vacature? Twijfel niet langer solliciteer vandaag nog.
Qui cherchons-nous ?
- Je spreekt, leest en schrijft zeer goed Nederlands
- Je behaalde minimum een secundair diploma in een economische of financiële richting of je hebt relevante ervaring
- Je kan vlot werken met Word en Excel, kennis van SAP is een plus
- Je beschikt over sterke administratieve capaciteiten en zet graag de puntjes op de i
Que proposons-nous ?
- Vast contract
- Flexibele arbeidstijden en mogelijkheid tot thuiswerken
- Werken in een internationale omgeving met de nodige stabiliteit
- Competitief verloningspakket
Compétences liées à la fonction
- Elaborer les documents commerciaux et réaliser les opérations liées au recouvrement avec le suivi des paiements, la relance des impayés
- Effectuer les recherches documentaires en lien avec l'activité de la structure ou du service et les transmettre ou les archiver
- Saisir et mettre en forme les documents, les transmettre et les classer
- Effectuer l'accueil téléphonique et la réception des clients et les renseigner ou les orienter
- Saisir les données de comptabilité générale et enregistrer les écritures comptables
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.