Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een jong en dynamisch familiebedrijf in Leuven, actief in de sector van hernieuwbare energie, is Konvert op zoek naar een backoffice medewerker.
Als backoffice medewerker krijg je onmiddellijk de kans om in de praktijk aan de slag te gaan en de diensten voor te stellen aan potentiële klanten. Je staat in voor het beheer van de agenda van 3 commerciële medewerkers. Op dagelijkse basis tracht je nieuwe afspraken in te plannen en gemaakte afspraken op te volgen.
Takenpakket:
· Potentiële klanten (leads) aanmaken in ons ERP pakket
· Telefonisch contacteren van nieuwe potentiële klanten
· Kwalificatie van de potentiële klant (kunnen wij hem/ haar helpen?)
· Administratieve opvolging na contactname (mail, SMS, vervolggesprek, …)
· Boeken van een afspraak in de agenda van de verkopers
· Rapporteren aan salesmanager en verantwoordelijke backoffice
· Verwerken/ dispatching van binnenkomende telefoonlijnen
Tijdens afwezigheden van collega’s kan je ook ingezet worden voor volgende taken:
· Planning van technische ploegen en controlebezoeken
· Opmaak van projectdossiers voor technische ploegen
· Bestellen van benodigde materialen en toebehoren
· Opvolgen planning gedurende de dag
· Opvolgen en plannen van elektrische keuringen
· Registratie van dossier bij diverse leveranciers
· Premiedossiers opmaken
· Werffoto’s toevoegen aan projecten
Wil jij werken voor een firma die sterk aan het groeien is? Bezorg ons dan zeker jouw CV.
Qui cherchons-nous ?
- Je spreek zeer goed Nederlands
- Je kan vlot werken met de courante computerprogramma's
- Je haalt energie uit telefonisch contact met klanten
- Je hebt reeds een eerste gelijkaardige werkervaring opgedaan
Que proposons-nous ?
· Een warme werkomgeving
· Aantrekkelijk loonpakket
· Doorgroeimogelijkheden
· Gepaste opleidingen en coaching
· Maaltijdcheques
· Hospitalisatieverzekering bij vast contract
Compétences liées à la fonction
- Saisir et mettre en forme les documents, les transmettre et les classer
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Effectuer des recherches documentaires et les transmettre ou les exploiter
- Imprimer des documents techniques (plans, maquettes, fiches techniques, ...)
- Organiser les réunions du groupe projet ou de la structure et rédiger les comptes rendus
- Renseigner les clients, les commanditaires sur l'avancée de leur dossier et transmettre les procès verbaux, l'état d'avancement, les échéanciers
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.