Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een sterk groeiende internationale firma in Tienen zoekt Konvert een Administratief bediende inkoop (OE- delen).
Functie:
- Je bent verantwoordelijk voor het administratief verwerken van de inkomende leveranciersbestellingen voor verzending of eigen magazijnverwerking.
- Je staat in contact met de leveranciers betreffende follow-up bij eventuele problemen.
Interesse? Bezorg ons dan zeker jouw CV.
Qui cherchons-nous ?
- Je beschikt over een diploma middelbaar onderwijs.
- Goede kennis van de Nederlandse taal.
- Je bent administratief sterk en hebt kennis van automotive.
- Je kan gestructureerd, nauwkeurig en zelfstandig werken.
- Je bent sociaalvaardig en probleemoplossend ingesteld.
- Je bent stressbestendig en kan werken onder druk.
- Goede kennis MS office.
- Kennis AS400 is een pluspunt.
Que proposons-nous ?
Een voltijdse job in een groeiend bedrijf in Tienen.
- Uurrooster:
- Maandag: 7u tot 15u30
- Dinsdag tem donderdag: 6u45 tot 15u30
- Vrijdag: 6u45 tot 13u30
- Een vast contract na een geslaagde interimperiode.
- Maaltijdcheques bij vast contract.
- Fietsvergoeding. Eco-cheques.
- Je kan verder leren van de ervaren collega's die je mee op sleeptouw zullen nemen.
- Je gaat deel uitmaken van een team van ongeveer 3 mensen.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.