Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een gekende Garage in Dendermonde dat in staat voor verkoop, herstel en verhuur van bedrijfsvoertuigen van de merken DAF en FIAT PROFESSIONAL zijn wij op zoek naar een Service Advisor voor de vestiging in Dendermonde. Bij hun onderhoud en herstellingsdienst kan men terecht voor het ijken van tachografen, een remmentestbank, wieluitlijning van trucks en trailers, het onderhoud van de airco en reparaties en onderhoud van trailers en mobilhomes. Als service partner bieden zij vlootbeheer en een 24 uur depannagedienst aan.
Jouw takenpakket:
- ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten (aan de balie en telefonisch) die ons contacteren voor een onderhoud of herstelling van hun bedrijfsvoertuig
- bepaal je mee het probleem of de behoefte van onze klanten en beantwoord je technische vragen
- plan je een onderhoud of een herstelling in het agenda van de werkplaats, rekening houdend met de capaciteit van de werkplaats en de duur van het onderhoud of de herstelling
- houd je de klanten op de hoogte van de stand van zaken in de werkplaats
- zorg je voor een correcte facturatie van de uitgevoerde werken
- informeer je de klanten over de uitgevoerde werken en de bijhorende factuur
- Sta je in voor de planning en beheer van onze vervangwagens en verhuurvloot
Ben jij klantvriendelijk en commercieel ingesteld? Heb je technische kennis en interesse in de automobielsector? Ben je leergierig, flexibel en nauwkeurig? Werk je graag in team en heb je zin voor orde en veiligheid?
Solliciteer dan snel!
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt een auto-technische opleiding genoten of ervaring in een soortgelijke functie binnen de sector
- Je hebt voldoende technische kennis om een voorlopige diagnose te stellen of de duur van een onderhoud in te schatten
- Je bent klantvriendelijk, enthousiast en beschikt over de nodige communicatieve en sociale vaardigheden
- Je hebt zin voor orde, netheid en organisatie.
- Je bent stressbestendig
- Je kan professioneel en klantgericht omgaan met eventuele klachten
- Je beschikt over een goede kennis van Word, Excel en Outlook.
- Je bent bereid om 1 op 2 zaterdagen (van 07-12u30) te werken. Als je op zaterdag werkt, ben je in de week een dag vrij.
Que proposons-nous ?
- Mooi marktconform loon
- Extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering)
- Doorlopende opleidingen, zowel intern als extern bij onze partners, zodat je op de hoogte blijft van de nieuwste technische en mechanische ontwikkelingen.
- Een familiale bedrijfssfeer met gezellige after works en spetterende bedrijfsfeesten!
- 39uren week met 6 dagen ADV
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.