Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Medewerker Sales en administratie

Wieze

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een bedrijf gespecialiseerd in beton elementen is Konvert op zoek naar een bediende voor de sales administratie.

Als Medewerker Sales Administratie ben jij het onmisbare schakelpunt binnen de verkoopafdeling. Jij zorgt ervoor dat offertes vlekkeloos worden uitgewerkt, administratieve processen soepel verlopen en dat de klanten en collega's steeds de juiste ondersteuning krijgen.

Wat ga je doen?

  • Up-to-date houden van offerte-sjablonen en het uittypen van offertes op basis van deze sjablonen

  • Opstellen van brieven, faxen, verzendnota’s en PowerPoint-presentaties voor onze Technisch-Commercieel Vertegenwoordigers en Sales Manager

  • Telefonisch aanspreekpunt zijn voor directe verkooplijnen, tekenaars en leveranciers

  • Opvolgen van aanbestedingsdossiers en het verwerken van werven in uitvoering in de agenda’s van buitendienstmedewerkers

  • Beheren en ordenen van allerlei documenten en procedures

  • Bijhouden en actualiseren van een digitale fotobibliotheek en een online bibliotheek met technische publicaties

  • Organiseren van schoolbezoeken: contact leggen, afspraken maken en documentatie opstellen

  • Zorgen voor het welzijn en de veiligheid van medewerkers volgens het veiligheids- en milieubeleid van CRH SCB

  • Werken volgens het Plan-Do-Check-Adjust (PDCA) principe om de impact op het milieu te minimaliseren

 

Qui cherchons-nous ?

Heb jij:

  • Ervaring in een gelijkaardige administratieve of sales functie
  • Goede kennis Nederlands en Frans 
  • Structuur, inzicht en de juiste drive?
  • Uitstekende kennis MS office?

Solliciteer dan snel! 

Que proposons-nous ?

 

  • Een uitdagende en afwisselende functie binnen een stabiele en groeiende organisatie

  • Een collegiale en open werksfeer

  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei

  • Een competitief salarispakket en extra voordelen

 

Compétences liées à la fonction

  • Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
  • Indexer et archiver des dossiers professionnels, comptes rendus de séance,...
  • Constituer des dossiers administratifs
  • Accueillir les clients, fournisseurs, visiteurs, les orienter, prendre les messages et fixer les rendez-vous
  • Réaliser la gestion administrative du courrier
  • Saisir et mettre en forme les documents, les transmettre et les classer
  • Mener des actions : Accueil et écoute téléphonique
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969