Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Administratief bediende gebouwbeheer

Ninove

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ben je op zoek naar een administratieve job waarin organisatietalent en communicatieve vaardigheden echt belangrijk zijn? Grijp zeker je kans!

Je toekomstige werkgever is een familiebedrijf dat zich specialiseert in het beheer van gebouwen, regio Ninove.

 Het takenpakket bestaat uit:

  • Het bieden van administratieve ondersteuning
  • Het opvolgen en beheren van dossiers
  • Het behandelen van telefonie

Qui cherchons-nous ?

  • Goede kennis van MS-office en softwaresystemen 
  • Vloeiend Nederlandstalig, kennis van Frans is een pluspunt maar geen vereiste 
  • Gestructureerd, nauwkeurig en organisatorisch talent
  • Bij voorkeur woon je in een straal van 10 à 15 km rond Ninove

Que proposons-nous ?

  • Een mooie verloning
  • Een leuke werkomgeving en collegiale sfeer
  • Je komt terecht in een familiaal bedrijf, waar een persoonlijke aanpak voorop staat

Compétences liées à la fonction

  • Accueillir les personnes et identifier leur demande
  • Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
  • Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
  • Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969