Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Hulpboekhouder

Gijzegem

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ben jij nauwkeurig, betrokken en hou je ervan om ordelijk te werken in een ondersteunende financiële rol? Dan is dit jouw kans om deel uit te maken van een dynamisch en groeiend technisch bedrijf!

Voor een sterke speler in de technische sector – actief in binnen- en buitenlandse projecten rond ventilatie, rookafvoer, gasdetectie, laadpalen en meer – zoeken we een Hulpboekhouder met focus op leveranciersboekhouding.

Jouw takenpakket:

  • Verwerken en boeken van inkomende facturen

  • Opmaken en opvolgen van betalingsbestanden

  • Beheren van leveranciersgegevens en opvolgen van openstaande saldi

  • Afstemmen met leveranciers en interne diensten over onduidelijkheden of verschillen

  • Voorbereiden van btw-aangiftes en ondersteunen bij maand- en jaarafsluitingen

  • Meedenken over optimalisaties binnen het boekhoudproces

Qui cherchons-nous ?

 

  • Je hebt een boekhoudkundige opleiding of gelijkwaardige ervaring

  • Ervaring met leveranciersboekhouding is een troef

  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd, met oog voor detail

  • Je bent hands-on, denkt mee en voelt je verantwoordelijk voor je werk

  • Je communiceert vlot en professioneel

  • Ervaring met boekhoudsoftware is een pluspunt

 

Que proposons-nous ?

 

  • Een stabiele functie in een technisch en mensgericht bedrijf dat investeert in zijn medewerkers

  • Een voltijdse of 4/5e tewerkstelling in daguren

  • Marktconform loon, aangevuld met extralegale voordelen

  • 40-urenweek met 12 extra ADV-dagen

  • Ecocheques, hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie

  • Aangename werksfeer, korte communicatielijnen en fijne collega’s

  • Moderne kantooromgeving in regio Aalst

 

Compétences liées à la fonction

  • Actualiser le paramétrage des systèmes de traitement des données comptables (taux de cotisation sociales, ...)
  • Fiabiliser et valoriser des stocks (entrées, sorties) et la production, analyser l'ensemble des flux (achat matières premières, chiffre d'affaires, ...) et organiser des inventaires
  • Contrôler et enregistrer les recettes de l'entreprise (saisie de paiement clients, édition de factures, relances, ...)
  • Intervenir dans un domaine : Fiscalité
  • Définir et suivre le budget d'une structure
  • Procéder à la gestion d'un portefeuille de dossiers clients, présenter les arrêtés de comptes et dispenser des conseils en gestion
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969