Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij een expert in sociale wetgeving en wil je bijdragen aan een constructief sociaal overleg? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
-
Je volgt wijzigingen in de sociale wetgeving op de voet en vertaalt deze samen met je collega’s naar begrijpelijke en toepasbare richtlijnen binnen onze operationele werking.
-
Je zorgt ervoor dat nieuwe regelgeving correct wordt geïmplementeerd in onze payroll en bedrijfsprocessen.
-
Je biedt praktijkgericht advies aan operationeel leidinggevenden bij vraagstukken rondom individueel of collectief arbeidsrecht.
-
Je bereidt communicatie voor voor ondernemingsraden, comités voor preventie en bescherming, werkgroepen en andere overlegfora.
-
Je ondersteunt de opvolging en implementatie van acties die voortkomen uit deze overlegmomenten.
-
Je speelt een ondersteunende rol in nationale bedrijfsbesprekingen en onderhandelingen, waarbij je helpt bij de voorbereiding van onderhandelingen en bedrijfs-cao’s, en toeziet op de praktische uitvoering ervan.
Wil je meebouwen aan een constructief sociaal overleg en je expertise inzetten voor een solide HR-beleid? Solliciteer dan nu!
Qui cherchons-nous ?
Wat wij zoeken
- Je hebt een diploma op zak uit een juridische studierichting, bij voorkeur met een specialisatie in sociaal recht.
- Je beschikt over een analytisch denkvermogen.
- Je communiceert vlot en bent sterk in het opbouwen van relaties.
- Je bent een échte teamplayer.
- Je gaat diplomatisch & nauwkeurig te werk. Daarnaast kunnen we rekenen op jouw discretie & betrouwbaarheid.
- Je spreekt en schrijft vloeiend in het Nederlands en Frans.
- Je kan vlot overweg met de office applicaties (Excel, Word, PowerPoint).
- Een omgeving in verandering motiveert jou.
Que proposons-nous ?
What's in it for you?
• Je ontvangt een competitief brutoloon, aangevuld met nog extra voordelen zoals groepsverzekering, premies, 13de maand,…
• Maaltijdcheques van 8 euro/dag
• 20 wettelijke vakantiedagen (op basis van de geleverde prestaties en tewerkstellingspercentage) aangevuld met extra bijkomende verlofdagen
• Flexibele arbeidstijden en mogelijkheid tot thuiswerken
• Werken in een internationale omgeving met de nodige stabiliteit en zekerheid
• De mogelijkheid om je te blijven ontwikkelen
Compétences liées à la fonction
- Coordonner l'activité d'une équipe
- Rédiger des actes juridiques (requête judiciaire, acte sous seing privé, contrat de mariage, ...) et des procédures
- Accomplir des démarches pour le compte de clients ou de structure auprès d'organismes publics ou privés
- Vérifier l'authenticité de documents, de titres de propriété ou l'exactitude d'un inventaire
- Informer et conseiller les clients, les collaborateurs sur des questions d'ordre juridique
- Assister aux procédures de saisie et d'exécution
- Réaliser des opérations de gestion administrative (agenda, courrier, facturation, demande d'autorisation ...)
- Effectuer des états des lieux, des constats de dégâts matériels, des mises sous scellés
- Effectuer des recherches documentaires et les transmettre ou les exploiter
- Assister un magistrat lors d'audiences par la retranscription des échanges, la rédaction du compte rendu et garantir l'authenticité des décisions judiciaires
- Inventorier les archives, les jugements, les pièces à conviction (armes, objets divers, ...) et en organiser la classification, la conservation
- Organiser une vente aux enchères, l'expertise et le transport des biens et assister le commissaire-priseur lors des ventes
- Effectuer le suivi des dossiers litigieux, des contentieux administratifs et commerciaux de créances impayées
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.