Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een bedrijf in regio Aalst zijn we op zoek naar een planner. Als planner sta je in voor de planning en dispatching van de logistieke afdeling. Daarnaast zal je als planner de chauffeurs en transporteurs tijdens hun ritten rechtstreeks aansturen.
Taakomschrijving:
- Opmaken en optimaliseren van de verschillende routes in de planningsomgeving Ortec, dit in samenspraak met de plaatselijke depothoofden en in functie van de KPI's
- Dispatching en operationele sturing van eigen chauffeurs en transporteurs door het geven van praktische en concrete informatie
- Beantwoorden van vragen van klanten en chauffeurs m.b.t. de planning/dispatching van België/Luxemburg
- Terugkoppelen naar depothoofden m.b.t. resources en signaleren van eventuele problemen
- Last-minute wijzigingen doorvoeren en communiceren naar klanten en chauffeurs
- Ritregistratie en controle dagrapporten a.d.h.v. interne systemen
- Administratieve taken zoals het afdrukken en verdelen boorddocumenten eigen vervoer en transporteurs, voorbereiding planken van de chauffeurs met extra info, sleutels, badges,… eigen aan de laadplaatsen
- Opmaken prebill voor transporteurs en doorboeken van vrachtkosten
- Administratieve correctie van handelsdocumenten: de nodige stappen ondernemen, fouten signaleren en rechtzetten - Verwerking van de ritten vanuit de planningsomgeving - …
Qui cherchons-nous ?
- Je bent beschikbaar om tot eind augustus te werken
- Je bent in het bezit van een Bachelordiploma of gelijkwaardig aan ervaring
- Je hebt minstens 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie
- Je hebt kennis van Ortec of andere planomgevingen
- Je hebt een goede basiskennis van de meest courante pc-toepassingen
- Je bent klantgericht en stressbestendig.
- Je bent resultaatgericht en planmatig aangelegd met een gevoel voor verantwoordelijkheid
- Je bent probleemoplossend en oplossingsgericht ingesteld
- Je bent bereid om in een afwisselend uurrooster te werken
Que proposons-nous ?
- Een boeiende en uitdagende functie met verantwoordelijkheid
- Een werkgever met veel aandacht voor de persoon achter de medewerker
- Een aantrekkelijk salaris aangevuld met interessante extralegale voordelen
Compétences liées à la fonction
- Programmer le traitement des commandes selon les cahiers des charges
- Organiser et planifier l'affectation des équipements portuaires ou maritimes (portiques, navires, ...)
- Planifier ou coordonner l'activité d'équipes portuaires ou du personnel maritime sédentaire
- Contrôler le déroulement des opérations maritimes à quai (assistance en escale, avitaillement navire, gestion des conteneurs, embarquement passagers, ...)
- Renseigner les supports de suivi d'activité, identifier les écarts et proposer des axes d'évolution
- Contrôler une opération de transport
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.