Sales

Enregistrer l'offre

Afdelingsverantwoordelijke

Anderlecht

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor een gerenommeerd bedrijf zijn we op zoek naar een Afdelingsmanager.  Dit bedrijf helpt zijn klanten elke dag om hun projecten te realiseren – of het nu gaat om inrichting, onderhoud of buitenwerk. 

De functie

Als afdelingsmanager geef je zelfstandig leiding aan je afdeling terwijl je leiding geeft aan een klein team. Je zorgt dagelijks voor de juiste presentatie van producten, klantenservice en de goede werking van je afdeling.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Het coachen, motiveren en monitoren van een team van collega's.
  • Zorgen voor productbeheer: herbevoorrading, etikettering, bestelling en presentatie.
  • Begeleid klanten met professionaliteit en vriendelijkheid.
  • Werk samen met de winkelmanager voor commerciële acties.
  • Neem initiatief en zorg voor een vlotte werking van de afdeling.

Qui cherchons-nous ?

Jouw profiel

  • Je woont in de regio Anderlecht of kan er vlot geraken.
  • Je wilt serieus aan de slag en bent bereid om te investeren.
  • Je hebt een nette presentatie en een behulpzame houding.
  • Je kan je zeer goed uitdrukken in het Frans en beheerst daarnaast ook het Nederlands.
  • Je hebt interesse in technische of praktische producten (ervaring is een pluspunt).
  • Je werkt graag in teamverband en bent klantgericht.

Que proposons-nous ?

Wij bieden jou

  • Een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen.
  • Een stabiele baan in een solide en erkend bedrijf.
  • Echte kansen voor persoonlijke groei en ontwikkeling.
  • Een aangename, dynamische en menselijke werkomgeving.

 

Compétences liées à la fonction

  • Coordonner les activités d'une organisation
  • Traiter des dossiers de litiges ou de plaintes
  • Organiser un point de vente
  • Analyser les résultats des ventes
  • Définir des objectifs de vente
  • Proposer des ajustements suite aux résultats des ventes
  • Elaborer une stratégie de prix
  • Organiser des actions promotionnelles
  • Assurer la gestion de la comptabilité
  • Définir des besoins en ressources humaines
  • Définir des besoins en formation
  • Recruter du personnel
  • Superviser la gestion des stocks
  • Sélectionner des fournisseurs, des sous-traitants, des prestataires
  • Réaliser des actions de communication interne
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969