Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij administratief sterk én communicatief ingesteld? Heb je ervaring in loonverwerking en voel je je comfortabel in zowel het Nederlands als het Frans? Dan hebben wij een veelzijdige functie voor jou! Voor een stabiele organisatie in Brussel zoeken we een Allround HR & Communicatiemedewerker die met nauwkeurigheid én initiatief te werk gaat.
Jouw takenpakket:
HR:
-
Verwerken van de lonen in samenwerking met een sociaal secretariaat.
-
Opmaken en opvolgen van arbeidsovereenkomsten, documenten en wijzigingen.
-
Beantwoorden van vragen van medewerkers rond HR-processen.
-
Coördineren van administratieve opvolging tussen verschillende vestigingen.
Communicatie:
-
Verantwoordelijk voor de interne communicatie: nieuwsbrieven, praktische mededelingen, onboarding berichten via o.a. SharePoint.
-
Verzorgen van externe communicatie, zoals mailings naar partners of het beheren van de LinkedIn-pagina.
-
Mee vormgeven aan een communicatiecultuur die vandaag nog volop in ontwikkeling is
Qui cherchons-nous ?
-
Je hebt een diploma in een administratieve, HR- of communicatierichting, of gelijkwaardige ervaring.
-
Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een administratieve of HR-gerelateerde functie.
-
Je werkt nauwkeurig, bent goed georganiseerd en kan zelfstandig schakelen.
-
Je spreekt vlot Nederlands en drukt je mondeling uit in het Frans. Schrijven mag gerust met behulp van online tools.
-
Je bent proactief, discreet en je hebt een echte hands-on mentaliteit.
-
Je hebt ervaring met Microsoft Office (vooral Excel, Word en PowerPoint). Kennis van SharePoint is een plus.
Interesse?
Voel jij je aangesproken door deze functie en wil je graag aan de slag in een mensgerichte, no-nonsense omgeving? Solliciteer dan snel via Konvert HR Brussel – wij kijken uit naar jouw kandidatuur!
Que proposons-nous ?
-
Een veelzijdige functie waarin je een sleutelrol speelt op vlak van HR en communicatie.
-
De kans om mee te bouwen aan interne structuren en communicatieprocessen.
-
Een aangename werksfeer met korte lijnen en ruimte voor initiatief.
-
Marktconform salaris, aangepast aan jouw ervaring.
-
Ondersteuning waar nodig via het sociaal secretariaat.
Compétences liées à la fonction
- Administrer des dossiers individuels de salariés
- Assurer la gestion des salaires
- Contrôler la gestion de la paie
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.