Enregistrer l'offre
Fonction
Als HR Business Partner ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van payrollprocessen en HR-administratie voor een organisatie met ongeveer 125 medewerkers. Je bent het aanspreekpunt voor werknemers en ondersteunt de HR Manager bij rekrutering en selectie.
Je takenpakket:
- Maandelijkse payroll afsluitingen en verwerking van salarisadministratie.
- Beheer van tijdsregistratie en opvolging van afwezigheden.
- Administratieve opvolging van in-, door- en uitstroom.
- Opvolging van interim contracten en opleidingen.
- Eerste contactpersoon voor HR-gerelateerde vragen, inclusief vertrouwelijke aspecten.
- Ondersteuning bij selectiegesprekken en opvolging van sollicitaties.
Qui cherchons-nous ?
- Bachelor denkniveau.
- Tweetalig: Nederlands/Frans.
- Up-to-date kennis van sociale wetgeving.
- Ervaring met Paritair Comité 124 en 200.
- Kennis van eBlox en goede computervaardigheden (Office).
- Competenties: samenwerken, analytisch vermogen, plannen en organiseren, integriteit, zelfstandigheid, zorgvuldigheid.
Que proposons-nous ?
- Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid binnen een dynamische omgeving.
- Voltijdse tewerkstelling
- Marktconform salaris en extralegale voordelen.
- Mogelijkheden tot opleiding en persoonlijke ontwikkeling.
- Een collegiale werksfeer waarin samenwerking centraal staat.
Compétences liées à la fonction
- Organiser la concertation sociale
- Négocier un contrat
- Réaliser une gestion budgétaire
- Conseiller des responsables de service
- Coordonner des services
- Conduire une politique de ressources humaines
- Piloter des opérations liées à la gestion des emplois et des compétences
- Définir des besoins en ressources humaines
- Définir des besoins en formation
- Réaliser la gestion des carrières
- Superviser les recrutements
- Piloter un programme ou un plan de formation
- Organiser une revue du personnel
- Superviser la gestion administrative du personnel
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.