Bâtiment

Enregistrer l'offre

Branch Manager - Gent

Gand

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor onze klant, een sterke speler in de bouwsector, zijn wij op zoek naar een Branch Manager voor het filiaal in Gent. In deze veelzijdige rol ben jij verantwoordelijk voor de commerciële, operationele en logistieke werking van het filiaal en geef je dagelijks leiding aan je team.

Wat je gaat doen:

  • Verantwoordelijk voor de operationele werking van het filiaal

  • Leiden van de commerciële activiteiten en het behalen van doelstellingen

  • Coördineren van logistieke processen en voorraadbeheer

  • Organiseren van het magazijn en opvolgen van de voorraad

  • Motiveren en coachen van je team om samen het beste resultaat te bereiken

Qui cherchons-nous ?

 

  • Je hebt ervaring én kennis van de bouwsector en bouwproducten

  • Je hebt bewezen ervaring in een leidinggevende functie

  • Je bent een veelzijdige professional: sterk operationeel, commercieel en met uitstekende people management skills

  • Je werkt zelfstandig, oplossingsgericht en bent stressbestendig

  • Je beheerst het Nederlands uitstekend; kennis van Frans en Engels is een plus

  • Bereid om je te verplaatsen tussen de sites (indien nodig)

 

Que proposons-nous ?

 

  • Een uitdagende en veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid

  • Mogelijkheid om je commerciële en operationele skills volledig te benutten

  • Een competitief salaris, aangevuld met extralegale voordelen

  • Na een geslaagde interim-periode maak je kans op een vast contract!
  • Doorgroeimogelijkheden binnen een stabiele en toonaangevende speler in de bouwsector

  • Een professionele en ondersteunende werkomgeving waar initiatief wordt gewaardeerd

 

Compétences liées à la fonction

  • Coordonner les activités d'une organisation
  • Traiter des dossiers de litiges ou de plaintes
  • Organiser un point de vente
  • Analyser les résultats des ventes
  • Définir des objectifs de vente
  • Proposer des ajustements suite aux résultats des ventes
  • Elaborer une stratégie de prix
  • Organiser des actions promotionnelles
  • Assurer la gestion de la comptabilité
  • Définir des besoins en ressources humaines
  • Définir des besoins en formation
  • Recruter du personnel
  • Superviser la gestion des stocks
  • Sélectionner des fournisseurs, des sous-traitants, des prestataires
  • Réaliser des actions de communication interne
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969