Bâtiment

Enregistrer l'offre

Projectleider Asfalt

Houthalen-Helchteren

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ben jij gebeten door infrastructuurprojecten en klaar om jouw ervaring in asfaltwerken in te zetten op grootschalige werven?
Als Projectleider Asfalt krijg je bij ons de kans om impact te maken van bij de eerste meting tot de laatste laag asfalt.

Als projectleider draag je de volledige verantwoordelijkheid over je toegewezen asfaltprojecten – zowel op technisch, financieel als organisatorisch vlak.
Je wordt ondersteund door een ervaren werfleiding én onze interne diensten (aankoop, service center, uitvoering...).

Jouw taken:

  • Je organiseert en coördineert de uitvoering van A tot Z.

  • Je stuurt de werfleiders aan en volgt de voortgang op.

  • Je onderhoudt de communicatie met bouwheer, leveranciers, onderaannemers en andere betrokkenen.

  • Je waakt over de planning, het budget en het eindresultaat.

  • Je denkt proactief mee over optimalisaties en duurzame uitvoeringsmethodes.

  • Je staat garant voor een veilige, kwalitatieve en efficiënte uitvoering.

Qui cherchons-nous ?

 

  • Je hebt een diploma als Master in de bouwkunde of gelijkwaardige ervaring.

  • Je beschikt over minstens 5 jaar relevante ervaring in infrastructuur- of asfaltwerken.

  • Je bent in het bezit van een VCA VOL-certificaat.

  • Je communiceert vlot en helder met verschillende partijen.

  • Je bent resultaatgericht, proactief en sterk in organisatie.

  • Je weet jouw team te motiveren en kwaliteit voorop te stellen.

 

Que proposons-nous ?

 

  • Een stabiele en professionele omgeving met jarenlange expertise in asfalt en infrastructuur.

  • Een dynamisch team met een collegiale werksfeer.

  • Doorgroeimogelijkheden en opleidingen.

  • Een aantrekkelijk loonpakket op maat van jouw ervaring, aangevuld met extralegale voordelen.

  • Een bedrijf waar je écht mee het verschil kan maken in de uitbouw van innovatieve infrastructuurprojecten.

 

Compétences liées à la fonction

  • Définir les ressources d'un projet
  • Planifier des opérations de chantier
  • Définir l'implantation d'un chantier
  • Sélectionner des fournisseurs, sous-traitants, prestataires
  • Coordonner des chantiers
  • Apporter un appui technique au chef de chantier
  • Contrôler la gestion des stocks
  • Contrôler l'application de procédures de prévention (QHSE)
  • Contrôler la conformité de réalisation de fournisseurs, sous-traitants, prestataires
  • Contrôler la réalisation d'un projet
  • Réaliser une gestion administrative
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969