Bâtiment

Enregistrer l'offre

Planner regio Hoeselt

Hoeselt

Fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

We zijn op zoek naar een scherpe en doortastende Planner die het kloppende hart vormt van bouwprojecten. In deze rol ben jij degene die de lijnen uitzet en de puzzelstukken op hun plek laat vallen. Met jouw kennis van Microsoft Project Professional til je de planning van aankoop, ontwerp en uitvoering naar een hoger niveau.

Jouw missie:

  • Creëer en beheer heldere, gedetailleerde projectplanningen met Microsoft Project Professional, inclusief aankoop, documentbeheer en onderaannemers.
  • Stem nauw af met de aankoopdienst om projectbehoeften efficiënt in de planning te integreren.
  • Coördineer met ontwerpteams en architecten om tijdige input van plannen te waarborgen.
  • Monitor continu de voortgang en stuur bij waar nodig voor een optimale uitvoering.
  • Zorg voor transparante communicatie tussen alle betrokkenen, zodat iedereen op koers blijft.

Qui cherchons-nous ?

  • Je hebt ervaring met Microsoft Project Professional of een gelijkaardige tool binnen de bouwsector.
  • Kennis van TAKT-planning is mooi meegenomen.
  • Je begrijpt het belang van vlotte aankoopprocessen en kan deze integreren in een realistische planning.
  • Ervaring met ontwerpcoördinatie is een pluspunt.
  • Je bent analytisch sterk, nauwkeurig en communiceert helder met diverse teams en stakeholders.
  • Je werkt graag samen, motiveert anderen en behoudt het overzicht, zelfs onder druk.

Que proposons-nous ?

  • Competitief salarispakket. Wij bieden een competitief salarispakket aan gekoppeld aan heel wat extra’s inclusief laptop met professionele software, gsm, benefits@work, enz.
  • Flexibiliteit. Onze klant is geen "clock in, clock out" bedrijf. Daarom is werken op afstand en flexibele werktijden volledig acceptabel. We waarderen de mogelijkheid om werk-privébalans te creëren en begrijpen dat flexibiliteit belangrijk is voor het welzijn en de productiviteit van onze medewerkers.
  • Samen stellen we een ontwikkelingsplan op en bieden we je de kans om je talenten verder te ontwikkelen en samen te groeien.
  • Snelheid. Door deel uit te maken van ons team, laat je ons zien dat je in staat bent om te multitasken en prioriteiten te stellen op de meest efficiënte en effectieve manier.
  • Geen micromanaging. Je bent de eigenaar van je inspanningen - vanaf dag één maak je deel uit van het team en vertrouwen we erop dat je de verantwoordelijkheid neemt voor je taken. Hulp en ondersteuning zullen er zijn wanneer gevraagd en nodig, maar je hebt alle stimulans en mogelijkheden om een echte impact te maken.
  • Unieke groeimogelijkheden. Wij bieden je een stimulerende en uitdagende functie waarin je de mogelijkheid hebt om zowel binnen je afdeling als binnen het bredere bedrijf te groeien. Bij het openen van een nieuwe functie geven we altijd voorrang aan interne talenten binnen ons bedrijf.
  • Innovatie. We zetten ons actief in om de CO2-uitstoot van onze activiteiten te verlagen en onderschrijven de ontwikkelingsdoelstellingen van de VN om duurzaamheid in de praktijk te brengen.
  • Tonnen leuke activiteiten. We organiseren te gekke teambuildings, activiteiten, borrels en regelmatig bedrijfswijde netwerkevenementen.

Compétences liées à la fonction

  • Sélectionner des fournisseurs/prestataires, négocier les conditions du contrat et contrôler la réalisation de l'intervention, des produits, ...
  • Apporter une assistance technique
  • Réaliser une gestion budgétaire
  • Déterminer les objectifs d'un projet
  • Concevoir un plan d'action de projet
  • Coordonner les équipes d'un projet
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969