Enregistrer l'offre
Fonction
Konvert Construct is op zoek naar een enthousiast administratief medewerker in de bouwsector, regio Laakdal. Klinkt dit iets voor jou? Aarzel dan niet langer en solliciteer vandaag nog online!
Wat zijn jouw taken?
- Je gaat al het voorbereidend werk voor de werf uitvoeren zoals:
- Het opstellen van offertes
- Werfdossiers samenstellen
- Materiaal bestellen
- Contracten controleren
- ...
- Je gaat werfmetingen uitvoeren en deze gegevens nauwkeurig en correct registreren
- Je doet de administratieve opvolging van de planning
- Je controleert de aankoopfacturen en volgt de leveringen en diensten op de werf op
- Je gaat facturen en vorderingsstaten opstellen en opvolgen
- Je ondersteunt werfleiders
- Je zal lopende dossiers actief bijhouden in nauwe samenwerking met je collega's
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt sterke administratieve vaardigheden en reeds enkele jaren ervaring in de bouwsector.
- Je hebt ervaring in het maken van vorderingsstaten en facturen.
- Je hebt kennis van werfvoorbereiding; offertes, opmaak van het werfdossier, bestellen van materiaal, opmaak van de planning, controle van contracten, aanvraag van borgstellingen, opstellen van overeenkomsten met onderaannemers.
- Je werkt graag nauwkeurig en kan goed zelfstandig werken, maar je kan ook nauw samenwerken en biedt administratieve ondersteuning voor werfleiders.
- Je bent bekwaam met cijfers.
- Je bent verantwoordelijk voor het analyseren van lastenboeken, meetstaten en contracten dus een goed technisch inzicht is van vitaal belang
- Je kan je rust bewaren in stresserende situaties
- Je kan vloeiend Nederlands spreken en schrijven, Frans en Engels zijn een pluspunt
- Je hebt een scherp oog voor detail
- Teamwork zit in je natuur, je kan goed samenwerken met je directe collega's
Que proposons-nous ?
- Extralegale voordelen volgens PC124 zoals:
- Maaltijdcheques ter waarde van 7 euro per gewerkte dag
- Ecocheques
- ...
- De mogelijkheid om zowel persoonlijk als professioneel te groeien
- Een prachtige werklocatie met toffe collega's die jou met open armen zullen ontvangen
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques et les orienter vers les interlocuteurs demandés ou prendre des messages
- Accueillir les personnes et identifier leur demande
- Procéder à l'indexation, au classement et à l'archivage de documents
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Réaliser des travaux de reprographie
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Réaliser des opérations de saisie de courrier, de tableaux, ... selon les consignes
- Constituer les dossiers administratifs et contrôler les données, leur mise à jour, les retours ou les relances
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.