Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een toonaangevend en hypermodern bedrijf, gespecialiseerd in digitaal label printing te Boechout, zoeken wij een Accountbeheerder.
Je zal verantwoordelijk zijn voor volgende taken:
- Nieuwe dossiers opstarten en beheren van A-Z, ook volg je lopende dossiers op (offertes, ontwerpen, tests, ...)
- De dossiers samenstellen bij herdruk en/of correcties
- Het oplossen van klachten in samenspraak met de kwaliteitscoördinator
- Eventuele problemen melden aan de betrokken diensten: Productieleiding, verantwoordelijke administratie,...
- De verschillende processen mee optimaliseren
- Backup van collega's bij ziekte of vakantie
Qui cherchons-nous ?
- Je hebt een administratieve bachelor, of gelijkgesteld door min. 2 jaar ervaring
- Je beheerst de Nederlandse taal, zowel geschreven als gesproken
- Je kan je aardig uit de slag trekken in het Frans en het Engels
- Je kan vlot werken met Microsoft Office toepassingen: Word, Excel, Outlook,...
- Je bent communicatief, klantvriendelijk, discreet en collegiaal
Que proposons-nous ?
- Je kan werken in een boeiende en leerrijke wereld
- Familiale sfeer
- Je krijgt een intensieve opleiding
- Een aantrekkelijk loon, aangevuld met extralegale voordelen
- Een vast contract na een geslaagde interimperiode
- Je werkt in een 38-uren week en bouwt 6 ADV dagen per jaar op
Compétences liées à la fonction
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Suivre l'évolution d'un dossier professionnel
- Indexer et archiver des dossiers professionnels, comptes rendus de séance,...
- Constituer des dossiers administratifs
- Accueillir les personnes
- Réaliser la gestion administrative du courrier
- Saisir et mettre en forme les documents, les transmettre et les classer
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.