Enregistrer l'offre
Fonction
Ben jij iemand die energie haalt uit klantencontact, houdt van afwisseling en flexibel inzetbaar is? Dan ben jij de allround winkelmedewerker die KONVERT HR zoekt!
Je wordt het visitekaartje van de winkel en zorgt ervoor dat elke klant zich welkom voelt en met een glimlach geholpen wordt.
Wat ga je doen?
- Klanten adviseren en bedienen met enthousiasme.
- Kassawerk en afrekenen.
- Aanvullen van rekken en mee zorgen voor een overzichtelijk voorraadbeheer.
- De winkel netjes en aantrekkelijk houden.
- Meehelpen bij acties en promoties.
Qui cherchons-nous ?
- Je bent klantvriendelijk en communicatief sterk.
- Je werkt graag in teamverband, maar kan ook zelfstandig aan de slag.
- Je bent flexibel inzetbaar, vooral op zaterdagen (om de twee weken).
- Je bent beschikbaar op 24/12 en 31/12.
- Ervaring in de retail is een plus, maar geen vereiste.
Que proposons-nous ?
- Een afwisselende job in een warme, collegiale sfeer.
- Flexibele werkuren met respect voor je privéleven.
- Geen werk op zondagen of feestdagen, behalve op 24/12 en 31/12.
- Een marktconform loon.
- De kans om mee te groeien in een dynamisch team.
Compétences liées à la fonction
- Encaisser le montant d'une vente
- Accueillir les clients
- Réaliser la mise en rayon
- Disposer des produits sur le lieu de vente
- Réaliser l'étiquetage
- Vérifier la conformité de la livraison
- Stocker un produit
- Préparer les commandes
- Répondre aux tentatives de vol
- Entretenir un espace de vente
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.