Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Customer service medewerker

Hoogstraten

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Word jij het nieuwe gezicht van onze klantenservice? Ligt je hart in de medische wereld?

Ben jij een geboren multitasker met een passie voor klanttevredenheid? Heb je een neus voor oplossingen en een hart voor service? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou!

Wij zijn op zoek naar een gedreven Customer Service Medewerker die energie krijgt van klantcontact, graag meedenkt en zich thuis voelt in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is.


Wat ga je doen?

Als spil van onze klantenservice ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten én leveranciers. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt:

  • Je verwerkt inkomende bestellingen en plaatst orders bij leveranciers.
  • Je stelt offertes op en ondersteunt bij aanbestedingen.
  • Je signaleert knelpunten en denkt actief mee over verbeteringen.
  • Je zorgt ervoor dat klanten zich gehoord, geholpen en gewaardeerd voelen.

Qui cherchons-nous ?

Wat breng jij mee?

  • Een klantgerichte houding en een oplossingsgerichte mindset.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands, hebt een basiskennis Frans en een goede kennis van het Engels.
  • Je werkt zelfstandig, neemt initiatief en houdt van structuur.
  • Je bent een teamspeler die energie haalt uit samenwerking.

Que proposons-nous ?

Wat mag jij verwachten?

  • Een uitdagende functie in een groeiende KMO waar jouw inbreng telt.
  • Een positieve en stimulerende werkomgeving met ruimte voor ontwikkeling.
  • Een hecht team dat samen successen viert en elkaar versterkt.

Compétences liées à la fonction

  • Enregistrer la commande, vérifier les conditions de réalisation (délais de livraison, mode de conditionnement, ...) et en informer le client ou le commercial
  • Suivre les éléments de paiement des commandes (règlement, facturation, ...) ou transmettre au service concerné (comptable, contentieux, ...)
  • Réceptionner les appels téléphoniques et renseigner les clients selon leur demande (suivi de commande, informations, ...)
  • Effectuer le suivi de la clientèle ou de fournisseurs et proposer des solutions en cas de dysfonctionnements (livraison, garantie, règlement, ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969