Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een toonaangevend en sterk groeiend logistiek bedrijf actief in transport, distributie, opslag en tankcontainerlogistiek zijn we op zoek naar een Customer Service Officer.
Functieomschrijving
Als Customer Service Officer ben jij het spil in de dagelijkse werking van de logistieke administratie. Je komt terecht in een dynamische omgeving waar geen enkele dag hetzelfde is.
Jouw takenpakket bestaat onder andere uit:
- Verzamelen en verwerken van gegevens.
- Ingeven en opvolgen van binnenkomende orders.
- Ontvangen van chauffeurs en afhandelen van de bijhorende documenten.
Je werkt in een afwisselend uurrooster tussen 07u00 en 19u00. Je standplaats is voornamelijk Grobbendonk, met mogelijks ook inzetbaarheid in de toekomst op de site in Beringen.
Qui cherchons-nous ?
- Je bent administratief sterk en hebt interesse in de logistieke sector.
- Je hebt een goede kennis van MS Office.
- Je werkt graag in team en bent positief ingesteld.
- Je drukt je vlot uit in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
Que proposons-nous ?
- Je krijgt de kans om aan de slag te gaan binnen een groeiende en ambitieuze onderneming met een sterke reputatie in de logistieke wereld.
- Je werkt samen met een gedreven team en kan rekenen op goede arbeidsvoorwaarden, een uitdagende functie en een gevarieerde werkdag.
- Je werkt in een afwisselende ploegsysteem van 7u-19u.
Compétences liées à la fonction
- Réceptionner les appels téléphoniques
- Vérifier l'identité et les coordonnées de l'interlocuteur
- Etudier une demande client
- Transposer un texte, des propos selon un mode de traduction ou d'interprétariat simultané
- Traiter des questions helpdesk
- Assurer un service après-vente
- Enregistrer les données d'une commande
- Gèrer les tickets dans un système de helpdesk
- Consigner des données
- Traiter les réclamations
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.