Service à la clientèle

Enregistrer l'offre

Aankoopverantwoordelijke

Grobbendonk

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Ben jij een organisatietalent met een passie voor automotive producten?

Voor onze klant in Herentals , een groeiende speler in de verdeling van kwaliteitsvolle automotive producten in de Benelux, zoeken we een enthousiaste en leergierige Junior Aankoopverantwoordelijke om ons team te versterken.

Wat ga je doen?

Als  Purchase Manager:

  • Ben je hét aanspreekpunt voor leveranciers en transporteurs.
  • Zorg je voor een vlot bestelproces en nauwkeurig voorraadbeheer.
  • Sta je in voor de opmaak van prijslijsten, garantieafhandeling en artikelbeheer.
  • Werk je nauw samen met het salesteam en fungeer je als brug tussen verkoop en aankoop.
  • Word je specialist in ons productgamma.
  • Speur je actief naar nieuwe opportuniteiten bij bestaande én potentiële leveranciers.

Qui cherchons-nous ?

Wie ben jij?

  • Je hebt minstens een bachelor-diploma of gelijkwaardig denkniveau.
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands, Frans én Engels.
  • Je bent sterk in MS Office (vooral Outlook, Word en Excel).
  • Je werkt gestructureerd, bent nauwkeurig en plant graag vooruit.
  • Je hebt interesse in technische producten en wil begrijpen hoe ze werken.
  • Je bent enthousiast, nieuwsgierig en je houdt van aanpakken.

(Ervaring in aankoop is mooi meegenomen, maar geen must.)

Que proposons-nous ?

  • Digitaal denken
  • Plannen en organiseren
  • Samenwerken

Aanbod

Wat bieden wij jou?

  • Een afwisselende job in een ambitieus en stabiel bedrijf.
  • Een competitief loon, aangevuld met maaltijd- en ecocheques.
  • Bonus volgens CAO90.
  • Toffe collega’s in een informele en aangename werksfeer.
  • Grondige opleiding in ons productgamma.
  • Mogelijkheid om te groeien, zowel professioneel als persoonlijk.
  • Volledige inkijk in het reilen en zeilen van een KMO.

Compétences liées à la fonction

  • Analyser le taux de rotation des stocks
  • Assurer les relations avec les partenaires, fournisseurs et prestataires
  • Réaliser un appel d'offre
  • Etablir un cahier des charges
  • Sélectionner des fournisseurs, sous-traitants, prestataires
  • Négocier des conditions d'achat
  • Réaliser un suivi des contrats
  • Contrôler la conformité de réalisation de fournisseurs, sous-traitants, prestataires
  • Traiter des dossiers de contentieux (litiges, réclamations ...)
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969