Enregistrer l'offre
Fonction
Voor een bedrijf in de medische sector te Lier zijn wij op zoek naar een Medisch secretaresse M/V.
Jobinhoud:
- Na een degelijke opleiding werk je samen met de collega’s van het medisch secretariaat. Het medisch secretariaat is het kloppend hart van de organisatie.
- Je hebt telefonisch contact met artsen en patiënten.
- Je controleert de gegevens van patiënt, arts en mutualiteit.
- Je verwerkt de patiëntenresultaten en bent het eerste aanspreekpunt voor (dieren)artsen en patiënten.
- Je registreert en behandelt klachten.
- Je verwerkt binnenkomende en uitgaande post.
- Je ontvangt patiënten aan de balie en zorgt ervoor dat stalen die afgegeven worden op de juiste afdeling belanden.
- Je werkt mee bij de registratie en aanmelding van stalen in de labo-software.
- Je voert administratieve taken uit.
Qui cherchons-nous ?
- Professionele bachelor, bij voorkeur in een (para)medische richting.
- Je kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie.
- Je bent nauwkeurig en flexibel en voert je taken volgens de kwaliteitsvoorschriften uit.
- Je bent een teamplayer maar je kan ook zelfstandig werken.
- Je bent stressbestendig en je kan probleemoplossend denken.
- Je bent klantvriendelijk.
- Je vindt orde en netheid belangrijk.
- Werkuren: maandag tot en met vrijdag van 8u tot 16u06.
Que proposons-nous ?
- Voltijds contract voor bepaalde duur (38 uur per week)
- Je kan rekenen op een aantrekkelijk verloningspakket met heel wat extralegale voordelen.
- Wij zorgen voor een degelijke opleiding en voldoende ondersteuning bij het uitvoeren van je job. We stimuleren interne groei en persoonlijke ontwikkeling.
- Wij zorgen voor een aangename werkomgeving met tal van initiatieven, zoals health@work voor een gezonde werkplek, bruisende bedrijfsevents zoals het jaarlijkse personeelsfeest, teambuildings met je directe collega's en tal van andere activiteiten waarop je je collega's beter kan leren kennen.
- Je maakt deel uit van het grootste private klinisch laboratorium van Vlaanderen met een open en familiale cultuur. Wij behandelen jou als persoon en niet als nummer.
Compétences liées à la fonction
- Suivre l'état des stocks, identifier les besoins en approvisionnement et établir les commandes
- Collecter les informations médico-administratives relatives à l'activité médicale de l'établissement et contrôler la conformité du codage des données <BR/>
- Réaliser la facturation, l'encaissement des actes médicaux et en effectuer la déclaration auprès des organismes de sécurité sociale, des mutuelles, ...
- Procéder à l'enregistrement, au tri, à l'affranchissement du courrier
- Organiser et suivre la gestion d'une documentation, d'une veille documentaire
- Saisir et mettre en forme les comptes rendus des actes opératoires ou médicaux et les transmettre aux patients, aux médecins référents, ...
Postulez dès maintenant !!
Ce poste vous convient vraiment ? Postulez dès aujourd’hui ! Nous vous contacterons bientôt pour un entretien personnel.