Soutien administratif et secrétariat

Enregistrer l'offre

Logistiek Bediende

Herentals

Temporaire option fixe - Temps Plein

Employé

Fonction

Voor onze klant een sanitair bedrijf in Herentals zijn wij opzoek naar een gemotiveerde Logistiek bediende. 

Zo ziet je job eruit!

  • Je zorgt voor administratieve ondersteuning in onze Transport afdeling.
  • Je zal instaan voor het printen van leverbons alsook het opvolgen van vrachten en klachten ivm transport.
  • Je grijpt in bij problemen en zorgt ervoor dat alles tijdig en correct verwerkt kan worden.
  • Je zorgt voor een duidelijke communicatie naar verschillende diensten omtrent transport door een goed mailboxbeheer. Je beantwoordt telefoons.
  • Je onderhoudt kpi’s , verzamelt informatie via dashboards en maakt rapporten op.
  • Je rapporteert aan de Transport Manager.

Qui cherchons-nous ?

Deze kennis en ervaring breng je mee. 

  • Je bent administratief sterk, werkt nauwkeurig en bent stressbestendig.
  • Je bent een teamplayer die verantwoordelijkheid neemt.
  • Je hebt een diploma TSO of ASO en koppelt dit aan een relevante werkervaring en/of aan je enthousiasme om je eerste werkervaring aan te vatten.
  • Ervaring in een logistieke functie is een sterke plus.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office, je kan goed overweg met Excel.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands. Kennis van het Frans is een sterke plus.
  • Je bent flexibel naar werkuren toe en bent bereid om af en toe de vroege of late ploeg te doen bij afwezigheid van je collega transportplanner.

Que proposons-nous ?

Wat bieden wij jouw!

  • Je blijft up-to-date dankzij opleidingen over de nieuwste technieken en producten.
  • Je ontvangt een aantrekkelijk loon, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie, personeelskorting en toegang tot Benefits At Work.
  • Je werkt in dagdienst (ma-vr van 7.30 tot 16.00 u, vrijdag tot 15.00 u) vanuit ons moderne distributiecentrum in Herentals.
  • Je krijgt 39 werkuren per week met 6 ADV-dagen bovenop 20 wettelijke verlofdagen, en komt terecht in een hecht en enthousiast team.
  • Een uitdagende en afwisselende voltijdse functie met ruimte voor zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.

Compétences liées à la fonction

  • Concevoir le schéma d'organisation d'une activité logistique
  • Contrôler la réalisation d'une prestation
  • Optimiser des modes opératoires
  • Concevoir des outils de pilotage
  • Diriger un service, une structure
  • Définir la stratégie logistique d'une structure
Ce poste est ouvert à tous, sans distinction de sexe.
Konvert Interim Vlaanderen VG.1537/BUCP W.INT.534 00134-406-20121024 20252-405-20210125 DG-LAV-044 Kvk 56585969